• Momenteel kijk ik MacGyver, maar ik moet iedere keer een week wachten tot er een nieuwe aflevering is. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe serie of series om te kijken. Het liefst een waarbij ik meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken. Maar voor een goede serie die net is begonnen, sta ik open.

    Series die ik al heb gekeken

    Grimm
    Grey's Anatomy
    NCIS
    Big Bang Theory
    Bones
    Desperate Housewives
    Homeland
    Scorpion
    Castle
    House
    Isles and Rizzoli
    Dexter
    How to get away with murder


    Series die ik al ken
    Game of Thrones
    Salem
    Vikings
    How I met your mother
    The Shannara Chronicles
    Victoria
    Once upon a time


    Hierboven staat wat me meteen binnen schoot wat ik al heb gekeken en al ken. Het kan dus wel zo zijn dat je een serie noemt die ik al heb gekeken of al ken, maar die ben ik dan vergeten. Van de series die ik ken, ga ik sommige nog kijken. Maar bijvoorbeeld Game of Thrones daarop moet ik me voorbereiden aangezien ik altijd hoor dat er nogal een aantal personages dood gaan en ik raak snel gehecht aan personages dus vandaar.

    Fantasy, historische en CSI achtige series vind ik sowieso leuk om te kijken.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Physics is awesome

    Mom is geweldig! En Galavant ook. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vroeg dit een paar weken geleden aan een vriendin en die heeft me toen Lucifer aangeraden. Die is me heel erg bevallen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Homeland? Die bevalt tot nu toe heel goed


    There are poems inside of you that paper can't handle

    House! Over een grumpy sarcastische dokter. Ik heb er nog zoveel andere, maar op basis van je lijstjes komt dat als eerste te binnen.
    Of Castle.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ORPHAN BLACK


    look at the stars, look how they shine for you;

    Scorpion ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Sherlock!

    Plunkett schreef:
    Mom is geweldig! En Galavant ook. c:


    Jaaa Galavant wilde ik ook aanraden! :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    SUITS! Suuuiiits! Suits! Gaat over advocaten, basically, maar dan een sassy advocaat en z'n illegale leerling :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De enige 2 series die mij momenteel te binnen schieten zijn beau séjour (mysterieus) en tabula rasa (psychologische thriller met vleugje bovennatuurlijke/fantasie). Zijn wel allebei Vlaamse series dus weet niet of dat echt is wat je zoekt maar ik vond ze allebei top.

    opm.: beau séjour kan je kijken op netflix, tabula rasa weet ik niet zeker.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:09 ]


    cause i'm a little unsteady

    @Plunkett

    Galavant klinkt interessant en leuk. Van Mom heb ik volgens mij wel een stukje gezien. Dus die ga ik ook op mijn lijstje zetten.

    @Oakheart

    Klinkt interessant. Ga in ieder geval de eerste aflvering kijken om te kijken of het een serie voor mij is.

    @Dissonant

    Die heb ik al gezien, in ieder geval de eerste drie seizoenen en daarna vond ik hem iets minder worden. Die was ik dus vergeten.

    @Patholoog

    House en Castle heb ik dus ook al gezien. Ik hou van Castle, moet echt weer eens gaan kijken.


    Physics is awesome

    Gewoon NCIS herhalen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @McNuggets

    Na het lezen van de samenvatting, twijfel ik een beetje.

    @FireKeeper

    Al gekeken, ook vergeten, sorry.

    @KyloRen

    De serie die zo heet? Want er zijn toch meerdere series over hem gemaakt?

    @VareKai

    Zal even kijk of het wat voor mij is.

    @oceaanwind

    Klinken allebei wel interessant. Ga even kijken of ze wat voor mij zijn.

    @ Iedereen

    Bedankt voor de tips. Mochten jullie nog meer weten, dan hoor ik het graag.


    Physics is awesome

    Gibbs schreef:
    Gewoon NCIS herhalen. :Y)


    Dat kan ook nog altijd, ja. Ben wel dol op Gibbs, McGee en Abby in het bijzonder. De rest van het team vind ik ook leuk, maar die drie zijn toch wel mijn favorieten.


    Physics is awesome

    De beschrijving van Suits op Netflix is trouwens echt bagger daarom keek ik het nooit maar toen verveelde ik me en dacht ach goeie rating dus ik probeer het en ja... toen ging het hard hé :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen