• Is echt vreselijk. Mijn hele slaapritme is verpest en dan moet je weer vroeg opstaan en dingen doen enzo want verantwoordelijkheden D:
    Wie heeft er nog meer moeite met vandaag?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vandaag dan half 9 tot half 3, maar morgen en woensdag wel lekker vrij ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gibbins schreef:
    Ik heb serieus mijn wekker expres 3 uur van tevoren gezet zodat ik nog gewoon drie uur in mijn bed kon liggen. :W


    Holy shit ik dacht dat ik erg was. Dit is next level


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    (...)

    Holy shit ik dacht dat ik erg was. Dit is next level

    Het erge is nog dat ik pas om kwart over 1 op school hoef te zijn ... Hahahah.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het kan erger... Je ochtend kan ook nog verpest worden door chagrijnige mensen en dan ben ik dat deze keer niet xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik hoef op maandag niet zo vroeg op te staan omdat mijn lessen pas om 1 uur beginnen. En vandaag was ik toevallig vrij omdat de docent ziek is.
    Ik moest alleen naar mijn komende stage om nog wat laatste dingen te bespreken voor ik begin.

    Ik had er minder last van dan ik verwacht had, maar toch.....
    VRESELIJKE DAG! ):


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ziek thuis haha oeps, maar ben net wel naar de dokter geweest tho


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vreselijk tot amper geslapen, ben altijd gestrest op zondagavonden (vanwege volgende dag school) Maar na zo'n vakantie al helemaal!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    haha het grappige is dat mijn mama vandaag opnieuw naar school moest (als leerkracht dan) en ik gewoon kon 'uitslapen' want ik heb nog blok

    Ochtend, welke ochtend?

    Ik heb wakker gelegen tot een uur of half vijf, toen maar een kopje thee gedronken en kon ik eindelijk tot rust komen en ben ik in slaap gevallen. Vervolgens ging mijn wekker om tien uur, maar toen die ging dacht ik: NOPE IK BEN NOG ECHT VEEL TE MOE en heb hem uitgesteld naar een uur later en een uur later dacht hetzelfde en toen ben ik om half een weer wakker geworden en om kwart over één ben ik opgestaan. Ik moet vanavond echt even iets explosiefs doen waardoor ik mijn slaapritme weer terug krijg ugh


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik was gelukkig vrij vandaagn
    Afgelopen weekend was ik met een groep mensen in een huisje in zo'n bungalowpark. We gaan de almanak maken van dit jaar en dit was een intergratie uitje. We speelden heel veel spelletjes, dronken wat en gingen nachten achter elkaar laat naar bed. Dus dat was een vreselijke maandagochtend. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik haat maandagen zoiezo al en deze was wel uitzonderlijk erg
    Ik heb 4 praktijkassesments voorbereid en kreeg vandaag te horen welke 2 ik heb (ze zijn volgende week) en ik heb precies de 2 die ik het naarst/moeilijkst vind.
    Daarnaast had ik ook een hele lange dag met aallemaal verplichte lessen terwijl ik me echt zo slecht voelde. Maarnik heb alles overleefd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb alleen een dikke jetlag, voordeel; ik zit momenteel in Bali. 😎


    The truth is out there.

    Jabba schreef:
    Ik heb alleen een dikke jetlag, voordeel; ik zit momenteel in Bali. 😎


    Dan is die jetlag ook minder erg zeker hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    (...)

    Dan is die jetlag ook minder erg zeker hahaha


    Jawel. Maar ben wel beetje te moe om veel zooi te ondernemen. 😂


    The truth is out there.