• Ja, ik heb dus al sinds een tijdje de wens om een wenkbrauwpiercing te zetten. Ik heb al research gedaan over wat ik kan verwachten qua nazorg/heling/etc en een piercer uitgezocht waar ik het kan doen, reviews opgezocht over said piercer, etc, dus daar hoef ik gelukkig geen advies over.
    Mijn dilemma is als volgt. Ik heb dus gehoord dat je beter de week na vrij weinig kan doen, omdat je om de zoveel tijd moet spoelen (met zout water) zodat het goed kan helen en je weet niet hoe je lichaam erop reageert, etc. Nu heb ik zeg maar morgen een tentamen, de dag erna een tentamen en volgende week vrijdag pas weer een tentamen. Zeg maar precies een mooie week om geen drol uit te voeren en die piercing lekker rustig te laten helen en de nazorg zorgvuldig uit te voeren.
    Dit idee is er echter alleen gekomen omdat ik nu een ineens een financiële meevaller had en al een tijdje krap in de kas zat. Ik heb er het geld voor, maar ik kan het ook opzij zetten en bewaren voor een later moment (van de zomer bijvoorbeeld, of volgend jaar een keer). Ik ben morgen jarig en ik dacht: cadeautje voor mezelf, yay.
    Het is alleen dan weer de vraag wanneer, omdat ik werk in de keuken en daar vinden ze een piercing wel oké, maar echt in je gezicht moet hij volgens mij uit of afgetapet worden. En wanneer heb ik weer tijd om die piercing rustig een week te laten helen?

    Dus, als er mensen zijn die met mij willen sparren over dit dilemma zou dat heel chill zijn ^^

    Zal ik mijn wenkbrauw deze week laten piercen?

    56.5% (13 stemmen)
     
    Ja

    43.5% (10 stemmen)
     
    Nee


    Deep inside, I've never felt alive

    Doen. 'T is een piercing, geen volledige rug tattoo :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Doen. 'T is een piercing, geen volledige rug tattoo :'D

    Thanks voor dit nuchtere antwoord, Laura, haha x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Oeeh ja. Tof.

    Ik heb er echt nul last van gehad volgens mij. (is 11 jaar terug dus wel een tijdje geleden xD)
    Gewoon goed schoonhouden, volgens mij deed ik dat twee keer per dag met een speciale zeep. Maar hoe vaak werk je? Want hem er elke keer uithalen lijkt me wel vervelend en maakt de kans op een infectie volgens mij alleen maar groter. (En stom dat het moet trouwens)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Oeeh ja. Tof.

    Ik heb er echt nul last van gehad volgens mij. (is 11 jaar terug dus wel een tijdje geleden xD)
    Gewoon goed schoonhouden, volgens mij deed ik dat twee keer per dag met een speciale zeep. Maar hoe vaak werk je? Want hem er elke keer uithalen lijkt me wel vervelend en maakt de kans op een infectie volgens mij alleen maar groter. (En stom dat het moet trouwens)

    Normaal werk ik wekelijks, maar omdat ik nu in het buitenland zit, is mijn eerste werkdag waarschijnlijk pas weer in februari. Dus de piercing kan sowieso onverstoord tot die tijd blijven zitten en helen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Normaal werk ik wekelijks, maar omdat ik nu in het buitenland zit, is mijn eerste werkdag waarschijnlijk pas weer in februari. Dus de piercing kan sowieso onverstoord tot die tijd blijven zitten en helen.

    Oh wekelijks is ook wel te doen. Maar elke dag uitdoen leek me niet zo handig. Maar dan zal hij idd wel mooi geheeld zijn. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Okay ik ben een darebear geweest en ik heb het gewoon gedaan lol. Ik plaats straks wel een foto. Dankjulliewel voor het overhalen 🙈

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 16:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive