• Hello allemaal,

    Ik kom er niet uit. Normaal schud ik een flaptekst zo uit m'n mouw maar vandaag gaat het me niet zo makkelijk af. Kunnen jullie helpen? De benodigde informatie staat onder een spoiler. Niet jatten aub, thank you.


    Groot-Brittannië wordt geteisterd door aanslagen. Het land is een chaos. De Amerikaanse president wil op bezoek in Engeland om te overleggen met de premier. De CIA heeft aanwijzingen over een geplande aanslag door IS op de twee wereldleiders. Ze sturen MI6 en Mick met zijn eenheid (TF 252) erop af. Hij werkt niet meer met Seth en Dave samen, maar met Maxwell ‘Mac’ Rockhill, die zijn beste vriend wordt. Vlakbij de Somalische hoofdstad Mogadishu is een groot islamitisch kamp opgericht, om jihadisten te trainen. De eenheid gaat naar Mogadishu en moet het kamp met de grond gelijk maken, en de jihadisten vernietigen. Ze sluipen het kamp ongezien binnen en schieten bewakers dood. Er ontsnappen enkele jihadisten met wapens, en ze vertrekken met een bootje naar Engeland. De eenheid moet hen in Londen achterna om hen alsnog uit te schakelen.


    Tot nu toe heb ik dit:

    Groot-Brittannië wordt geteisterd door aanslagen. IS heeft voet aan de grond gekregen en is als de spreekwoordelijke pitbull die niet loslaat. In Mogadishu, hoofdstad van Somalië, worden gematigde moslims getransformeerd tot jihadisten. Ze lijken alles te maken te hebben met de allesverwoestende terreur in Groot-Brittannië. Miles ‘Mick’ Kilgour, kapitein bij de SAS, wordt er met zijn eenheid op uit gestuurd om het Somalische kamp met de grond gelijk te maken. De missie lijkt te beginnen als een van de vele, maar als de inlichtingendiensten aanwijzingen vinden voor een nieuwe reeks aanslagen, komt alles ineens in een heel ander daglicht te staan.


    Of vinden jullie deze beter?

    Groot-Brittannië wordt geteisterd door aanslagen. IS heeft voet aan de grond gekregen en is als de spreekwoordelijke pitbull die niet loslaat. Een kamp in Mogadishu, hoofdstad van Somalië, lijkt de bron van de niet–aflatende stroom jihadisten. Miles ‘Mick’ Kilgour, kapitein bij de SAS, wordt er met zijn eenheid op uit gestuurd om het Somalische kamp met de grond gelijk te maken. De missie lijkt te beginnen als een van de vele, maar als de inlichtingendiensten aanwijzingen vinden voor een nieuwe reeks aanslagen, komt alles ineens in een heel ander daglicht te staan.


    Meh... wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 8:21 ]


    oi, suzy

    Iemand?


    oi, suzy