• Oke, ik word hier dus echt gek van! Ik he op mijn andere account; Genocide een goed lopende serie. Naja hij gaat over een meisje die te horen krijgt dat ze binnen 100 dagen dood gaat aan de ziekte kanker. KARIMxLIEFDE die heeft op een account samen met haar nicht dezelfde soort serie alleen de titel en de voorloping is het zelfde maar de verhaal lijn is totaal anders! Ze kan deze dingen niet hebben:

    1.Ik heb mijn serie korter en hij word beter gedaan.
    2.Ik stond bij beste quizlets met al mijn delen boven aan gaat ze een 1 geven!
    3.Dat ik niet van hun bestaan afwist en nu ben ik een kutkind!


    Dit is dus echt al tijden geleden me vriendin zegt net dat ze die serie van mij heel goed vind in een topic zegt KARIMxLIEFDE dit;

    omg die van renee die heeft ons kei dik nageaapt want die was van KxTHxLOVExY en das van mij en mijn nicht

    Ik reageer dit;

    Kan je nu alsjeblieft je kop over me houden!? Ik kende je niet en die verhaal lijn is compleet anders als je de moeite had genomen er naar te kijken wist je dat! God ik word hier echt ziek van! Ik deed het niet express en weet je het is veel laffer als je iemand om hem/haar met zijn serie naar benenden wilt halen een 1 gaat geven met een cijfer!

    Ik word hier niet goed van dat ze me zo omlaag haald! Ik wist niks van hun bestaan af zeg ik toch?! Maar ze geloofd het niet omdat de titel het zelfde is en de verloop van de delen. Maar de verhaal lijn totaal niet. Ik heb al gevraagt of ze wil stoppen maar ze luistert niet! Ik ehb al eens sorry gezegt dat 'k het echt niet wist maar niks is goed!

    xox' <3


    I do not hook up.

    dat die karimliefde z'n bek is houd!

    Die van u is veeeeeeeeeeeeele beter!!!


    I need you like a heart needs a beat

    hoe erg kan je zijn :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Omg z ís laf >,< But ach, niet aantrekkn^^ Jouw serie word beter gedaan omdat jy gewoon véél beter schrijft ^-^

    Thanks voor jullie steun maar ik moest dit echt gewoon even kwijt :X


    I do not hook up.

    Karimliefde moet haar bek houden!

    *springt beschermend voor haar*

    Zij is echt laf.

    *springt naast Kim*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik kan mezelf wel beschermen hoor. n_n Maar ze moet gewoon eens haar kop over me houden!


    I do not hook up.

    Alles was voorbij, ik snap niet waar dat mens mee zit+wil berijken
    +
    wat voor leven ze heeft. n.n'

    Weetje, ze zegt dat zi en Yoni altijd wordn na-geaapt omdat ze oh zo goed zijn! Dome egokinders dat zezjn <,<

    mop, was gewoon naar mij toegekomen! dit lokt alleen maar 'wow wat een kutkind, kom we gaan haar lynchen' reacties uit. Ik zal even kijken wat ik kan doen. -slotje-


    BAM!