• En dan bedoel ik niet van het lager naat het middelbaar =] Nee, BV; nu ga je veranderen van school omdat je misschien een B-attest hebt of je gaat verhuizen.
    Ik mag van mijn mama veranderen van school, ze wil juist hèèl graag dat ik naar die school ga, maar ik ben wat bang. Ik mag kiezen, maar ik wil wel naar een andere school. Maar straks vind niemand mij daar leuk :X wat dan? of straks vind IK niemand daar leuk! Nog erger! Mijn mama zegt dat mensen altijd bang zijn voor het onbekende, je weet niet wat je kzn verwachten. Daarom probeer ik niet te freaken, maar ik kan ècht niet kiezen. Op mijn school waar ik NU zit, gaan er vèèl leuke en minder leuke mensen weg. Dus ik kan ook niet voorspellen hoe het daar gaat zijn. Help! :/


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ze vinden je er vast wel leuk wees gewoon jezelf.
    En nog nooit gedaan vrijwillig veranderd van school en ook niet tegen mijn wil in.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik niet, hihi. Ik ben nog nooit in mijn leven verhuist, en wij hebben maar 2 middelbare scholen, en de school waar ik op zit is niet-christelijk, en ik ben ook niet christelijk opgevoeg. Hihi. Succes, ik zou het wel gewoon doen.

    nee, 2 x van school verandert
    1 keer basischool
    1 keer middelbaar
    allebei de keren omdat ik gepest werd


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Drie keer van basisschool veranderd, gewoon door verhuizing o.o


    ok

    Ik ben van school moeten veranderen [in het lager] door verhuizing. Maar dat viel eigenlijk best wel mee. Ook al had ik op het begin heel veel bang,en werd ik veel na bekeken. Ik had toen het geluk dat mijn broer mee moest verhuizen,dus ik had op ze'n minst al één persoon. Maar ik heb toen van de eerste dag al direkt vrienden gemaakt. Eigenlijk kwamen hun naar mij [anders had ik er niemand gehad denk ik moesten ze het niet doen].
    Dus het is inderdaad voor je nu wel eng om te gaan veranderen. Maar het gaat echt beter meevallen als dat je denkt hoor ^^. Ook al gaat het de eerste schooldag een beetje eng zijn.

    Immortal schreef:
    nee, 2 x van school verandert
    1 keer basischool
    1 keer middelbaar
    allebei de keren omdat ik gepest werd


    erg voor je ik wordt ook gepest maar niet zo erg dat ik er voor van school ben veranderd.

    Ik ben nog nooit van school veranderd één van mijn vriendinnen al twee keer één keer door verhuizing. De tweede keer waren er verschillende reden


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik wel, toen ik naar groep 5 ging ben ik op een andere school gestart. (:
    En dat kwam omdat mijn moeder graag wilde dat ik bij haar in de buurt naar school kwam...

    nee, nog nooit.


    -

    Ik nog niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben al zoveel keer veranderd van school! xD
    en je moet weten dat in elke school schatjes van mensen zitte, ik zou niet meer zonder hen kunnen. En als ik niet veranderd had, had ik hen niet leren kennen.


    Your Butt is Mine!

    Ik moet dit komende schooljaar ook van school veranderen maar dat is omdat ik de 1e 2 jaar op een Juniorcollege zat en nu naar het grote middelbaar moet..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja dat ben ik. (:
    En er zijn op je nieuwe school vast wel mensen die je leuk vinden: wees gewoon jezelf ;D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik moet zo eigelk een beetje van school gaan veranderen omdat ik een andere richting wil gaan volgen. En eigenlijk vindt ik dat niet zo heel erg : Nieuwe mensen ontmoeten, een nieuwe school,nieuwe leerkrachten om uit te testen, nieuwe knappe jongens,... :')


    A. ikmisje.

    ik ben afgelopen jaar in het allerlaatste [kwart] deel van school veranderd,, dat zuigde echt zwaar,, want ik ging van kleine school naar grote,, huiswerk vrij naar huiswerk,, en van veel vrienden naar 1 of 2 vrienden,,

    bleek dus dat de hele klas van te voren af had gesproken dat ze mij wel weer terug zouden gaan pesten naar mn oude school,, puur omdat het een 'boeren school'zou zijn,, want hij is gespecialiceert in planten en dieren -.-' zo dom,, en nu heb ik dus maar 1 vriendin en 2 mensjes die aardig tegen mij doen,, en ik probeer nog contact te houden met andere vrienden maar die hebben het vet druk en shit :(

    maar ik had gewoon pech dat ik klote klas had met ego rot jochiess,, ik durf te wedden dat jij meer geluk hebt:) en als je in begin van schooljaar begint is het ook veel makkelijker:),, en je moet gewoon doen wat je zelf wilt en wat goed is voor toekomst ofzoietsxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ja, vorig jaar, maar ik ben terug gekomen. :x


    Some people make the world special just by being in it