• Ook dit topic open ik weer, want ik ben blijkbaar erg goed in het drienhonderdste compliment posten?

    Anyway, spread the love.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Woah, ik ben normaal gesproken niet van de 'meer uitgebreide' profielen maar de jouwe is echt in één woord: prachtig. Daarbij zie ik dat je fan bent van Once Upon A Time dus ik vind je nu al leuk. :Y)


    Yes, oké, ik ben heel blij dat ik jou heb gezien ik je al had gestalkt na je reactie in het 9-credits-weggeven-topic. Je reactie over het booketlist topic interesseerde me dus was ik verder gaan kijken (en heb me ondertussen ook al ingeschreven). Je was echt chill over mijn King-opmerking, ookal is dat niet altijd even makkelijk om een van je meer geliefde auteurs niet met alles wat je hebt te verdedigen EN je raadde me zelfs een paar boeken aan. In het kort, je lijkt me echt een hele vriendelijke, chille persoon (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Je hebt echt een hele mooie sig, wauw 😍


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Jij lijkt mij een heel gevoelig en aardig persoon ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je lijkt me een betrouwbaar persoon en je profiel ziet er wel nice uit!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hai Britt :Y) Ik vind dat je een heel leuk en sterk karakter hebt, en vond het tof dat je veel momenten in Engeland met ons gedeeld hebt via snapchat. Was erg leuk om te zien hehe. Verder vind ik je een knappe meid! Je haar is echt zo lang - om jaloers op te zijn haha!

    Laura! Mijn lieve mede-Tukker!
    Ik vind je echt een te gekke en vrolijke meid en het wordt toch wel een keer tijd om te gaan meeten (helemaal omdat we echt maar een kwartier met de trein van elkaar vandaan wonen)!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jij bent echt heel mooi, ik zeg altijd een zachte wtf als ik jouw foto's in dat ene topic zie voorbijkomen, haha.


    Mhm?

    Can we all stop what we're doing and appreciate this person? Thank you very much, bc you're amazing Liesje and this new username makes me laugh :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jouw fotografie-skills zijn echt geweldig ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ahhh jij bent zo lief hè (K)
    Like really. Jij bent er vgm altijd als iemand ergens mee zit hoewel je het zelf ook niet altijd even makkelijk hebt.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    je lijkt me echt heel aardig! en echt gave sign!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    LonLon!
    Altijd gezellig en ontzettend enthousiaste meid!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ken je niet, maar ik zie je vaak voorbij komen en je lijkt me erg aardig :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Je bent super aardig, een hele goede schrijver en ik vind het altijd leuk om met je te praten. *O*