• Ik vind het super vreemd. Een paar dagen terug had ik gewoon een cover bij m'n story gezet en nu staat daar een blauw vierkantje met een vraagteken voor in de plaats. Maar bij andere stories (zowel van anderen als van mezelf) staan de covers er wel gewoon nog. Ook heb ik hem meerdere malen opnieuw geupload op verschillende websites en er weer bij gezet, maar dan krijg ik opnieuw dat vierkantje. Ook heb ik m'n cover op verschillende manieren opgeslagen (JPG, PNG etc)

    Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    :(


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Je story is het gewoon niet eens met je coverkeuze. :Y)
    haha

    Nee maar whut. Ik snap t in ieder geval niet. Hopelijk kunnen de mods je wél helpen! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gebruik je de goede link? Wil je anders even de coverlink in dit topic zetten?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Gebruik je de goede link? Wil je anders even de coverlink in dit topic zetten?


    Ik denk dat dit het idd was, de verkeerde link, want nu doet 'ie het weer. Maar ik vind het wel vreemd dat ik een link had staan die het eerst prima deed en van de één op de andere dag niet meer. Maar bedankt!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ik denk dat dit het idd was, de verkeerde link, want nu doet 'ie het weer. Maar ik vind het wel vreemd dat ik een link had staan die het eerst prima deed en van de één op de andere dag niet meer. Maar bedankt!


    We call it "modmagic". No, just kidding. Fijn dat hij het weer doet!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2018 - 17:11 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.