• Ik had een idee voor een RPG, maar ik dacht voor ik alles uitwerk kijk ik even of er überhaupt interesse voor is.

    Het gaat om een ‘adult circus’ RPG. Hierin worden zowel nieuwe als oude performers en circus medewerkers gespeeld. De nieuwe medewerkers waren nodig na het overlijden van een aantal ‘oude’, gezien de omstandigheden.
    Het idee van het circus is dus dat het enkel toegankelijk is voor bezoekers van 18 jaar en ouder. Dit vanwege de sfeer van de optredens en het danger gehalte ervan.
    Bv; trapeze acts zonder vangnet, dieren acts zonder omringende kooien, next level paarden acts, strip acts, wat dan al niet.
    Het speelt zich af ergens halverwege 1800/begin 1900.

    Zoals jullie waarschijnlijk door hebben heb ik het niet helemaal concreet, maar dat is aangezien ik denk dat het veel werk is om uit te werken. Tenminste, ik wil het heel erg gaan uitwerken :’)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 22:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik zou sowieso een kijkje nemen, maar ik zou moeten zien hoeveel inspiratie ik dan heb ivm tijd en andere projecten (:

    Maar het is wel eens iets anders!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 15:24 ]


    Mhm?

    Ik vind het leuk :Y) maar dat wist je al haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zou wel meedoen als hij er zou zijn. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dit klinkt wel echt als een awesome idee, maar ik ben benieuwd naar de uitwerking ervan. (:


    — I was lightning before the thunder —

    Ikke ikke ikke:Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ben benieuwd naar de uitwerking, vanwege de tijd die je hebt gekozen! Maar ik ga het zeker volgen!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik denk wel dat ik mee zou doen als hij er komt!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Klinkt echt gaaf! Ben heel benieuwd naar de uitwerking!


    --

    cool ik heb zelf ook circusschool gedaan dus dat lijkt me wel nice haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben bezig met de uitwerking, dus jullie zien 'm verschijnen :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daar is ie!


    "Do you believe monsters are born or made?"