• Hey ik vroeg me af hoeveel linkse en rechtse mensen hier zitten! Aangezien we het er op school er de hele tijd over hebben
    En dan bedoel ik natuurlijk in politieke zin, niet waar je mee schrijft XD

    Dus ben je links of rechts?



    Je ne sais pas of dit topic goed staat sorry

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 22:09 ]

    Ben jij links of rechts

    40.0% (18 stemmen)
     
    Links!

    31.1% (14 stemmen)
     
    Rechts!

    28.9% (13 stemmen)
     
    Ik zit er eigenlijk een beetje tussen in


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dit. Mijn zusje is vrij rechts, mijn vader is meer midden en mijn moeder boeit het niet. Onnodig te vermelden dat er vaker politieke discussies ontstaan aan tafel, haha.

    Die politieke discussies zijn zo herkenbaar. Mijn papa en ik hebben ze constant haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Lol, ik dacht ook dat het over je schrijfhand ging :')
    Ik ben super links.


    I was an angel living in the garden of evil

    Liiiiinks. Ik kom uit een rood nest, lol.


    Stenenlikker

    Ik vind het stiekem wel leuk dat de meerderheid hier links is. :3

    But whatever floats ur boat man


    help

    Oh politiek... weet ik niets van. Dacht schrijfhand ;’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Catullus schreef:
    Heel zeker links.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dit. Mijn zusje is vrij rechts, mijn vader is meer midden en mijn moeder boeit het niet. Onnodig te vermelden dat er vaker politieke discussies ontstaan aan tafel, haha.

    Eigenlijk is mijn familie gewoon jouw moeder. Niemand boeit het wat. Er zijn geen discussies over ofzo. Alleen het pijnlijke bewustzijn dat het nooit goed zal zijn voor iedereen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rechts, want ja alles is de schuld van de sossen. :Y)

    Nee serieus, ik ben sowieso rechts. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Flugzeug schreef:
    Oh politiek... weet ik niets van. Dacht schrijfhand ;’)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zowel links als rechts hebben zo hun goede kanten. Ik vind het altijd gevaarlijk om te zeggen "ik sta 100% achter links of 100% achter rechts". Heb het idee dat veel mensen dan niet meer openstaan voor de andere kant van het verhaal.


    ars moriendi

    Ledecky schreef:
    Rechts, want ja alles is de schuld van de sossen. :Y)

    Hier in Nederland geven we gewoon de Rabobank altijd overal de schuld van. (krul)


    ars moriendi

    Kom uit een extreem rechts gezin. Zelf ook rechts maar niet zo erg als hier thuis het geval is :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Flugzeug schreef:
    Oh politiek... weet ik niets van. Dacht schrijfhand ;’)


    Haha dat dacht ik ook.. oeps. (krul)


    26 - 02 - '16

    Ik zit nogal in het midden denk ik? Idk, ik denk dat extreem nooit goed is en het hangt echt af van het onderwerp of ik naar links of rechts neig. Mijn ouders zijn in elk geval centrumrechts, maar over het algemeen ben ik iets meer links denk ik.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Apocalyptic schreef:
    Zowel links als rechts hebben zo hun goede kanten. Ik vind het altijd gevaarlijk om te zeggen "ik sta 100% achter links of 100% achter rechts". Heb het idee dat veel mensen dan niet meer openstaan voor de andere kant van het verhaal.

    ja dat klopt zeker, maar als iemand zegt dat ie links is denk ik meer dat diegene bedoeld te zeggen dat ie met de meeste punten van links mee eens is. ^^
    ikzelf zei net ook dat ik best wel links ben, maar zeeeeker niet op alle punten, dat zou idd nogal kortzichtig zijn lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt