• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    (...)[/right]

    We hebben natuurlijk de jongens die voor the Kisslist zijn. Deze zullen er dan ook geen moeite mee hebben om een meisje mee hun bed in te nemen. Zullen bij de 'vergaderingen' zijn over wie er op the Kisslist moet en wie er hoger op zou moeten. Ze zullen de meisjes simpel om hun vingers winden en kunnen net zoveel loze beloftes maken als ze willen, tenslotte zijn zij toch degene die the Kisslist bepalen. Hierdoor zullen de meiden die er graag op willen ook niet heel snel lullige opmerkingen tegen hen maken.

    We hebben de meiden die voor the Kisslist zijn. Zij zullen er alles aan doen om op the Kisslist te komen en als ze hier al op staan om er hoger op te komen. Ze zullen hun eigen trouwste supporter zijn en misschien zelfs anderen uit de 'race' helpen. Ze zullen alles op alles zetten om op die ene plek te komen, nummer 1 van the Kisslist. Ze ontdekken rivalen en vrienden, en naast dat ook nog vele andere dingen zoals liefdesverdriet en soa's.

    Dan hebben we de jongens die fel tegen the Kisslist zijn. Dit zijn allerlei soorten jongens, zo kunnen ze verliefd zijn op een meisje dat graag hoog op de lijst wil staan of omdat ze het gewoon maatschappelijk niet vinden kunnen. Laat je fantasie maar los!

    Als laatste hebben we de meisjes die fel tegen the Kisslist zijn. Dit kan zijn omdat ze niet knap genoeg zijn voor the Kisslist en het daarom nogal een hatelijk principe vinden of omdat ze hun beste vriendinnen kwijt raken aan de lijst, om soa's te ver komen of om hun geliefde jongen terug te krijgen, ook hier geldt laat je fantasie maar los!


    Some hot rough sex & no thinking would be nice now.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    [url=]rollentopic[/url]
    [url=]speeltopic[/url]
    praattopic


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    undentified schreef:
    (...)

    Ja dat dacht ik ook 🤔 ik zal eens kijken wat ik met Blaze ga doen..
    Ik zie dat Genre ook al 6 dagen niet meer online geweest is.. Aangezien daar ook mensen op wachten dacht ik??


    Ohh ja ik wacht op Genre.. Maar dat account is verder niet geblokkeerd ofzo..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Ohh ja ik wacht op Genre.. Maar dat account is verder niet geblokkeerd ofzo..


    Nee precies.. 🤔 Lastig hoor, want hoe lang moeten we wachten op iemand??


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    lilangel schreef:
    (...)

    Ohh ja ik wacht op Genre.. Maar dat account is verder niet geblokkeerd ofzo..


    Persoonlijk vind ik altijd dat je op een gegeven moment gewoon verder mag gaan. Ik bedoel, anders kan je eeuwig blijven wachten en zo gaan de rpg's dood...


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik altijd dat je op een gegeven moment gewoon verder mag gaan. Ik bedoel, anders kan je eeuwig blijven wachten en zo gaan de rpg's dood...


    Ja precies, ik zat ook al wel te twijfelen om toch gewoon door te gaan, zal ik maar gewoon posten dan?🙈


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Ja precies, ik zat ook al wel te twijfelen om toch gewoon door te gaan, zal ik maar gewoon posten dan?🙈


    Zou ik wel doen, wat JudithSuzann ook zegt anders loopt de rpg straks dood en dat zou zonde zijn.. Mensen die nu afwezig zijn kunnen gewoon weer posten wanneer ze weer terug zijn toch?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    ^ precies, dan kunnen ze zich er weer gewoon bijvoegen (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    ^ precies, dan kunnen ze zich er weer gewoon bijvoegen (:


    Jullie hebben gelijk, ik zal mijn post typen (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Jullie hebben gelijk, ik zal mijn post typen (:

    Jaaaa! Dan mag ik daarna weer !


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    (...)
    Jaaaa! Dan mag ik daarna weer !


    Hahah jaa en de anderen ook


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    undentified schreef:
    (...)

    Ohh 🤔 ze had wel gezegd dat ze het druk had met haar scriptie natuurlijk.. Wellicht heeft het daar iets mee nodig dan..

    Denken jullie dat ik moet wachten met posten of dat ik Blaze ergens anders heen kan sturen? Ik vind het wel lastig dat 't nu ook niet bekend is hoe lang ze afwezig is oid

    Je mag hem naar m’n blondie sturen :)


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)
    Je mag hem naar m’n blondie sturen :)


    Sounds good! Ik post morgen denk ik!


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Sounds good! Ik post morgen denk ik!


    Okey! dan stuur ik haar wel naar een klaslokaal ofzo, dan kan hij joinen (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Okey! dan stuur ik haar wel naar een klaslokaal ofzo, dan kan hij joinen (:


    Jaa kan, of in de kantine is ook prima (; kijk maar, misschien dat ik straks ook nog wel post hoor


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Jaa kan, of in de kantine is ook prima (; kijk maar, misschien dat ik straks ook nog wel post hoor


    Ze zit samen met haar ego van 80kg in het Engels lokaal!


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Ze zit samen met haar ego van 80kg in het Engels lokaal!


    Ik zag 't al ja (;


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire