• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    (...)[/right]

    We hebben natuurlijk de jongens die voor the Kisslist zijn. Deze zullen er dan ook geen moeite mee hebben om een meisje mee hun bed in te nemen. Zullen bij de 'vergaderingen' zijn over wie er op the Kisslist moet en wie er hoger op zou moeten. Ze zullen de meisjes simpel om hun vingers winden en kunnen net zoveel loze beloftes maken als ze willen, tenslotte zijn zij toch degene die the Kisslist bepalen. Hierdoor zullen de meiden die er graag op willen ook niet heel snel lullige opmerkingen tegen hen maken.

    We hebben de meiden die voor the Kisslist zijn. Zij zullen er alles aan doen om op the Kisslist te komen en als ze hier al op staan om er hoger op te komen. Ze zullen hun eigen trouwste supporter zijn en misschien zelfs anderen uit de 'race' helpen. Ze zullen alles op alles zetten om op die ene plek te komen, nummer 1 van the Kisslist. Ze ontdekken rivalen en vrienden, en naast dat ook nog vele andere dingen zoals liefdesverdriet en soa's.

    Dan hebben we de jongens die fel tegen the Kisslist zijn. Dit zijn allerlei soorten jongens, zo kunnen ze verliefd zijn op een meisje dat graag hoog op de lijst wil staan of omdat ze het gewoon maatschappelijk niet vinden kunnen. Laat je fantasie maar los!

    Als laatste hebben we de meisjes die fel tegen the Kisslist zijn. Dit kan zijn omdat ze niet knap genoeg zijn voor the Kisslist en het daarom nogal een hatelijk principe vinden of omdat ze hun beste vriendinnen kwijt raken aan de lijst, om soa's te ver komen of om hun geliefde jongen terug te krijgen, ook hier geldt laat je fantasie maar los!


    Some hot rough sex & no thinking would be nice now.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    [url=]rollentopic[/url]
    [url=]speeltopic[/url]
    praattopic


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    En Chris wil natuurlijk ook maar een ding x'D


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    En Chris wil natuurlijk ook maar een ding x'D



    - thank you for existing -

    Maluma schreef:
    En Chris wil natuurlijk ook maar een ding x'D



    Do I look like Mother Teresa?

    Shit is about to get 16+ real quick.


    - thank you for existing -

    Ojee wat is er mis met Q??

    Het is zeg maar niet echt makkelijk posten op deze manier xd

    [ bericht aangepast op 1 april 2018 - 14:22 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Volgens mij is het een 1 april grap. Zoiets doen ze elk jaar


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Volgens mij is het een 1 april grap. Zoiets doen ze elk jaar


    Zoiets vermoedde ik al inderdaad, maar ik vind het niet grappig xD ... Eerder irritant


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Het is inderdaad behoorlijk vervelend. Maar ach, morgen is alles weer normaal


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik had er geen last van, maar dat bleek omdat ik op mijn mobiel zat...


    Do I look like Mother Teresa?

    Ohh op mijn mobiel doet het ook vaag 😂 anders wilde ik wel via mijn mobiel posten


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Hoi,
    Ik wilde even laten weten dat ik, ondanks de vervelende tekens op Q, zojuist het speeltopic heb gelezen en ik dit echt een heel leuk RPG vind.
    Mocht er ooit nog een plaatsje voor een meisje vrij komen zou t me echt geweldig lijken om een Spaanse uitwisselingsstudente voor de lijst te spelen (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2018 - 19:34 ]


    Live life to the fullest

    Hey guys,
    Sorry dat ik een (lange) tijd geleden ineens weg ben gegaan zonder iets te zeggen. Maar ik moest echt even een cold turkey break nemen om me op mijn scriptie te kunnen focussen.

    Is er iemand die zin heeft om met Joy te praten?

    lilangel schreef:
    Ojee wat is er mis met Q??

    Het is zeg maar niet echt makkelijk posten op deze manier xd


    Woehoew! het is weer gefixt


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Woehoew! het is weer gefixt



    Jaaa gelukkig hahah


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Chantaje schreef:
    Hoi,
    Ik wilde even laten weten dat ik, ondanks de vervelende tekens op Q, zojuist het speeltopic heb gelezen en ik dit echt een heel leuk RPG vind.
    Mocht er ooit nog een plaatsje voor een meisje vrij komen zou t me echt geweldig lijken om een Spaanse uitwisselingsstudente voor de lijst te spelen (:


    Ik ben misschien geen TS maar ik heb het idee dat de TS ook niet heel actief meer betrokken is hierbij 🙄.
    Maar ik zou denken dat er nog wel een plekje vrij is daarvoor.. Ik weet niet wat de rest ervan denkt??


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire