• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    (...)[/right]

    We hebben natuurlijk de jongens die voor the Kisslist zijn. Deze zullen er dan ook geen moeite mee hebben om een meisje mee hun bed in te nemen. Zullen bij de 'vergaderingen' zijn over wie er op the Kisslist moet en wie er hoger op zou moeten. Ze zullen de meisjes simpel om hun vingers winden en kunnen net zoveel loze beloftes maken als ze willen, tenslotte zijn zij toch degene die the Kisslist bepalen. Hierdoor zullen de meiden die er graag op willen ook niet heel snel lullige opmerkingen tegen hen maken.

    We hebben de meiden die voor the Kisslist zijn. Zij zullen er alles aan doen om op the Kisslist te komen en als ze hier al op staan om er hoger op te komen. Ze zullen hun eigen trouwste supporter zijn en misschien zelfs anderen uit de 'race' helpen. Ze zullen alles op alles zetten om op die ene plek te komen, nummer 1 van the Kisslist. Ze ontdekken rivalen en vrienden, en naast dat ook nog vele andere dingen zoals liefdesverdriet en soa's.

    Dan hebben we de jongens die fel tegen the Kisslist zijn. Dit zijn allerlei soorten jongens, zo kunnen ze verliefd zijn op een meisje dat graag hoog op de lijst wil staan of omdat ze het gewoon maatschappelijk niet vinden kunnen. Laat je fantasie maar los!

    Als laatste hebben we de meisjes die fel tegen the Kisslist zijn. Dit kan zijn omdat ze niet knap genoeg zijn voor the Kisslist en het daarom nogal een hatelijk principe vinden of omdat ze hun beste vriendinnen kwijt raken aan de lijst, om soa's te ver komen of om hun geliefde jongen terug te krijgen, ook hier geldt laat je fantasie maar los!


    Some hot rough sex & no thinking would be nice now.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    [url=]rollentopic[/url]
    [url=]speeltopic[/url]
    praattopic


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    I like it.
    Al ben ik bang dat Nathan's kans bij Joy dan echt voorgoed verkeken is en ze gewoon verder gaat als happy single met de aandacht van twee van haar favoriete mannen

    Sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd guys :/
    Er is veel gaande in mijn leven op het moment en ik zit niet echt lekker in mijn vel, vandaar dat ik minder aanwezig ben op Q.
    Ik vind het ontzettend vervelend dat ik nu niet regelmatig kan posten, ik voel me hier echt knap lullig over. Maar ik doe mijn best en ik probeer écht een deze dagen te posten en daarna probeer ik er weer wat meer regelmaat in te krijgen, of dat me gaat lukken is het volgende..

    @JudithSuzann mocht je het te lang vinden duren begrijp ik het helemaal als je gewoon verder wil gaan hoor, dat je Lola naar iemand anders wil sturen..


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Wat vervelend voor je! Geen probleem. Ik zit zelf ook in een redelujk drukke periode, daarbij ben ik binnenkort zelf een weekje weg (11 tot 18 mei). Tot dan wacht ik sowieso nog rustig, en voel je er vooral niet lullig over. Het is belangrijker dat het goed met je gaat!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Wat vervelend voor je! Geen probleem. Ik zit zelf ook in een redelujk drukke periode, daarbij ben ik binnenkort zelf een weekje weg (11 tot 18 mei). Tot dan wacht ik sowieso nog rustig, en voel je er vooral niet lullig over. Het is belangrijker dat het goed met je gaat!


    Bedankt voor je begrip! Dat betekent echt veel voor me op het moment (ik klink wel een beetje als een watje zo merk ik wel 😂 maar het is echt zo). Ik probeer echt binnenkort te reageren! Bedankt voor je geduld (flower)


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Bedankt voor je begrip! Dat betekent echt veel voor me op het moment (ik klink wel een beetje als een watje zo merk ik wel 😂 maar het is echt zo). Ik probeer echt binnenkort te reageren! Bedankt voor je geduld (flower)


    Haha mooi. En er is absoluut niets mis met een watje zijn. Ik ben ongetwijfeld de grootste ter wereld (:
    Oh en als je ooit wil praten mag je altijd een bericht sturen!

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 20:50 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Haha mooi. En er is absoluut niets mis met een watje zijn. Ik ben ongetwijfeld de grootste ter wereld (:
    Oh en als je ooit wil praten mag je altijd een bericht sturen!


    Dat is lief van je, dankje. Ik ben alleen niet echt een prater but who knows (;


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Dat is lief van je, dankje. Ik ben alleen niet echt een prater but who knows (;


    Ach, soms is weten dat je ergens terecht kan al een hele opluchting (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Holy sh!t, so much drama in one classroom .-.


    - thank you for existing -

    Haha, sorry, ik kon t niet laten


    - thank you for existing -

    Aahw Chris zijn aanbod om een Disney marathon te gaan houden is echt zo cute 😍


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Hoi,
    Ik wilde even zeggen dat ik waarschijnlijk maandag pas weer tijd heb om te reageren, want ik ga vanmiddag naar Breda om vanaf morgenavond tot maandagochtend op vakantie naar Berlijn te gaan ja, joh, Jess, gooi er nog even een vakantie tegenaan zodat t nog moeilijker wordt om je scriptie te halen, why not. Hoop dat dat voor niemand een probleem is, anders mag het gesprek met mijn personage ook gewoon beëindigd worden.

    lilangel -> ChocolateQueen 🙄🤦🏼‍♀️


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.