• Oké, dat vorige topic ging snel zeg.

    Anyway, ik was dus de laatste :Y)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 20:30 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik kan wel heel lame jouw reactie gaan quoten, maar jouw compliment is ook zeker van toepassing op jou, Matty!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Annaaaa, je bent een super gezellige meid!

    ik weet zo even niks anders behalve dat ik je profiel wederom echt tof vind ('; ^^

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 22:32 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jij bent echt een gezellige meid en je snaps zijn echt leuk! ^^

    Ik vraag me af waarom ik jou nog niet zo goed ken want je lijkt me echt zo’n vet awesome persoon o.O


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ken je niet echt, dus kan qua persoonlijkheid vrij weinig over je zeggen, denk ik. Maar dunno, ik zie je wel veel op het forum en je bent inmiddels naar mijn idee wel iemand die gewoon echt wel hier hoort. Ik vind het leuk om je in ieder geval overal en nergens hier op het forum te zien opduiken. Oh, en ik wil nog wel eens het ''Post een Foto van Jezelf'' topic stalken en wat plaatsen, maar je bent knap en dat mag ook wel even gezegd worden. Dus bij deze. :Y)

    ^
    Ook jou spreek ik niet echt, maar je bent in mijn belevenis toch echt wel een goede mod. Het is leuk om je overal te zien. Oh, en ik moet de film van je username toch echt een keer gaan kijken krijg ik de indruk. Jouw username herinnert me er keer op keer weer aan. x)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 22:43 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vond de gedichten die je maakte altijd zo mooi!
    En je username is echt geweldig!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 23:21 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lekker droge sig! (;

    Je bent echt mooi (je hebt altijd van die prachtige foto's in het post-een-foto-van-jezelf topic)


    26 - 02 - '16

    Ik vind het zo dapper en zo gaaf dat je naar jezelf geluisterd hebt en dat je (nog) een tattoo hebt laten zetten. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    God, Matty, jij bent zo precious (heart2). Je bent serieus zo'n schatje.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Right back at ya, Sha! You deserve all the love en ik vind je zo dapper en lief. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty, ik ben honestly echt zo blij dat ik met je kan samenwerken ^^ Superveel respect voor je studiedinges en je schrijfsels en je rollen en eigenlijk gewoon jij!


    Mhm?

    Die bewegende plaatjes op je profiel zijn echt mega schattig! Heb ook alleen nog maar goede dingen over je gehoord. (blush)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    TESSSSSS. Je bent superleuk en enorm fotogeniek en ik bewonder jou en je cosplaycollectie enorm ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Again: jouw profiel blijft prachtig ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis