• Ik heb een heel deel medische (woorden)boeken staan met een plakkertje van een bib. Ik heb dit al geprobeerd aan de slegte te verkopen, maar die wilde ze niet hebben. Heeft iemand een idee waar ik ze anders kwijt kan zonder weg te gooien? Het probleem is dat er zo'n bib-plakkertje op zit, dat het medische boeken zijn (niet mainstream boeken) en dat het oude versies zijn. Marktplaats heeft een hele tijd terug geen succes gehad.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien bij een kringloopwinkel afgeven?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn het studieboeken? Misschien kijken of je (ex-)studie een pagina heeft en ze wilt doorverkopen. Anders doet kringloop het idd goed.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mag ik vragen wat voor een medische boeken het zijn? Mijn achterbuurmeisje it in haar eerste jaar medische studie dus maybe kan zij er wat mee ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Mag ik vragen wat voor een medische boeken het zijn? Mijn achterbuurmeisje it in haar eerste jaar medische studie dus maybe kan zij er wat mee ^^


    Het zijn vooral woordenboeken. Dus geen studieboeken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Denk niet dat je veel kan met boeken vol oude medische informatie. Zoek wat DIY's op wat je met boeken kan doen en anders wordt het weggooien lijkt me.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kun je ze niet naar zo'n boekenruilpunt brengen waar mensen boeken kunnen lenen en ruilen.. Onze Albert Heijn heeft er een =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik geef mijn oude meestal af bij de plaatselijk bieb zo dat ik weet dat ze een goed plaatsje krijgen


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    We zijn met AH nu inderdaad bezig om de buurtbibliotheek uit te rollen, dus waarschijnlijk zit er bij jou wel een in de buurt die dit heeft. Je zou verbaasd zijn als je zou zien wat er bij ons allemaal gebracht - en ook weer meegenomen wordt!


    Spinning around, I'm weightless.