• Ellooo,

    Ik dacht er net over na omdat velen van ons een topic hebben waar je eigenlijk met meerdere aan werkt: zie vertrouwenspersonen topic en het vertrouwenspersonenspel. Als de users dus iets willen verderen moeten ze dat nu eerst melden aan de TM, voordat het wordt aangepast.
    Opzich zou het handig zijn als je net as bij een storie een doort co-TM kan uitkiezen dacht ik zo. Weet niet of het haalbaar is, maar ik dacht ik gooi het bij de suggesties en zie wel (A)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zou een speciaal topic niet beter zijn bij bijvoorbeeld story aanpassen. Net zoals je gb op je profiel, maar dan onder het aanpassen van story's, zodat alleen de co-owners het kunnen zien en niet ook nog iedereen op het forum. (idk of dit überhaupt mogelijk is)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Zou een speciaal topic niet beter zijn bij bijvoorbeeld story aanpassen. Net zoals je gb op je profiel, maar dan onder het aanpassen van story's, zodat alleen de co-owners het kunnen zien en niet ook nog iedereen op het forum. (idk of dit überhaupt mogelijk is)


    Ik snap niet echt wat je bedoeld hier :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Volgens mij is dat al een paar keer voorgesteld. Ooit. Maar ik ben nog steeds voor. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb dit een tijdje geleden ook voorgesteld. (: Nog steeds voor.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voor!


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een leuke suggestie maar ik meen me te herinneren dat dit technisch gezien niet kon. Ik ga het even opzoeken.

    Edit, nee, ik weet het alweer. In 2014 is dat afgewezen wegens technisch te lastig. Maar vorig jaar was deze suggestie er opnieuw en hij staat alsnog op de suggestielijst. Je weet maar nooit of het nu technisch minder lastig is geworden. =P

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 22:02 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh whoops! Wist ik niet hahaha xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Scandal schreef:
    Ik vind het een leuke suggestie maar ik meen me te herinneren dat dit technisch gezien niet kon. Ik ga het even opzoeken.

    Edit, nee, ik weet het alweer. In 2014 is dat afgewezen wegens technisch te lastig. Maar vorig jaar was deze suggestie er opnieuw en hij staat alsnog op de suggestielijst. Je weet maar nooit of het nu technisch minder lastig is geworden. =P


    Nice! Ik denk dat het ook heel handig zal zijn bij wedstrijden (:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 22:17 ]


    26 - 02 - '16

    Fingers crossed!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen