• Ik ga morgen koekjes maken, maar ik weet absoluut niet welke koekjes ik zal maken. En "gewone, easy" koekjes is weer te easy. Dus, gelieve jullie koekjesrecept te droppen als jullie een eigen recept hebben. Of vertel mij welk koekje jij lekker vindt, en ik kan googlen naar een recept. (Of je zoekt zelf even op google, maakt mij ook niet uit.)
    Dus please, geef mij koekjes. :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien mega-basic, maar chocolat chip cookies zijn altijd goddelijk! :9~


    ars moriendi

    Mijn uber geweldig mega basic recept voor zandkoekjes:

    1 ei
    150 g koude roomboter
    100 g witte basterdsuiker
    200 g tarwebloem

    Eventueel stukjes chocolade als je er zandkoekjes met chocolade van wil maken.

    Verwarm de oven voor op 175 graden.
    Meng alle ingrediënten in een mengkom tot een deeg en laat dat 30 minuten rusten in de koelkast.
    Daarna uitrollen en koekjes uitsteken met vormpjes of een glas.
    Bak ze 15-20 minuten in de oven, op 175 graden en laat afkoelen op een rooster.


    26 - 02 - '16

    Je moet even googlen naar de Kaneeltjes van 24Kitchen :9~ Mijn go-to koekjes recept!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik maak soms hartige koekjes met bladerdeeg :9~


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Gewone koekjes met kaneel
    Van de hema zon pot is ook erg lekker hoef je alleen eieren mee te nemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bedankt iedereen! Ik heb de zandkoekjes gemaakt, maar ik heb er cocao en kaneel doorheen gedaan. (Was daar benieuwd naar.) En ik heb chocolat chip cookies gemaakt. De rest ga ik ook ooit eens een keer maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nom nom nom, ik ga deze week havermoutkoekjes maken denk ik. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn favoriet is m&m-koekjes:

    - 150 g bloem
    - 1 tl bakpoeder
    - 1 snufje zout
    - 75 g havermout
    - 80 g witte basterdsuiker
    - 80 g bruine basterdsuiker
    - 100 g m&m's
    - 1 ei
    - 90 g gesmolten roomboter

    Alles door elkaar mengen en tot een deeg kneden. Dan balletjes van het deeg vormen en die platdrukken en 12 minuten bakken op 180 graden.


    "Take my advice; I don't use it anyway."