• Afgelopen periode op school hebben wij dus Microsoft Excel gevolgd en vandaag hadden we een officieel examen van Microsoft. Nou goed een week geleden dacht ik dat ik het niet ging halen, want ik had de eerste twee lessen niet mee kunnen doen doordat mijn tablet excel niet goed deed afspiegelen en ik mijn laptop vergat. Ik liep dus gelijk mooi achter op de leerstof en baalde enorm van mezelf. Daarna heb ik wel steeds mee gedaan met alles en proberen dingen zo goed mogelijk te doen. Uiteindelijk hadden we een groepsopdracht die we moesten halen voordat je het examen van vandaag mocht afleggen. Die groepsopdracht heb ik gedaan met de twee slimste meisjes uit mijn klas, die mij gelukkig erg aardig vinden. Ik voelde me een blok aan hun been en niet erg zinvol. Daarna heb ik dus twee keer de oefentoets nog gemaakt die erg veel op de echte toets zou lijken, voordat vandaag het echte werk begon....en ik heb het gehaald! als je 550/1000 punten haalde kreeg je je credits en bij 700 punten kreeg je dus een officieel erkend certificaat. Door te leren van die twee meisjes en zelf nog hard te oefenen is het me zowaar gelukt om 700 punten te halen, precies godverdomme 700 punten! Ik was zó onmogelijk blij toen ik dat zag, want zoals ik al zei: een week geleden was ik er van overtuigd niet eens mijn credits te halen en nu heb ik gewoon een mooi papiertje voor op mijn cv! Ik kan ook wel stellen dat ik dit even nodig had want de rest van mijn tentamen week verliep niet erg vlot, mede doordat ik dus hoge bloedsuikers had. Dit mooie momentje maakt dat ik zojuist mijn toets voor morgen weer heb voorbereid en er weer helemaal tegen aankan, yay! (krul)

    Hebben jullie ooit iets vergelijkbaars meegemaakt? Zijn jullie nog ergens trots op? (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    wow knap! goed gedaan!

    yellowbadger schreef:
    wow knap! goed gedaan!


    Dankjewel, ben er ook echt blij mee (krul)
    Zeker als je bedenkt dat een van die meisjes die de slimste uit de klas zijn, het certificaat niet behaald heeft. Dat komt wel omdat we op windows pc's het examen moeste afleggen en dat is anders dan op de macbook die zij heeft =p


    You were born original, don't die as a copy.

    Ooh, wat goed ja! Ik ben ook zeer trots op je!
    Meh. Ik kan trots zijn op mijn mooie kamer? Maar dé perfecte spiegels voor een geweldige prijs die mijn kamer helemaal fabulous zouden maken zijn bij onze Action uitverkocht. Dus nu baal ik. 😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Ooh, wat goed ja! Ik ben ook zeer trots op je!
    Meh. Ik kan trots zijn op mijn mooie kamer? Maar dé perfecte spiegels voor een geweldige prijs die mijn kamer helemaal fabulous zouden maken zijn bij onze Action uitverkocht. Dus nu baal ik. 😭


    Wiiiieeeh, thanks :3
    Tuurlijk mag dat!:3 Wel jammer van de spiegels, wellicht dat ze nog terugkomen of dat een andere action ze nog heeft?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wiiiieeeh, thanks :3
    Tuurlijk mag dat!:3 Wel jammer van de spiegels, wellicht dat ze nog terugkomen of dat een andere action ze nog heeft?
    [/quote

    Ik kom tegenwoordig niet meer in Emmen en t parkeren is daar vreselijk en ik ben zelf niet in staat die afstand te rijden momenteel uberhaupt door de tics. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw! Topper! Gefeliciteerd ;D


    26 - 02 - '16

    JimmyPalmer schreef:
    SPECS schreef:
    (...)

    Wiiiieeeh, thanks :3
    Tuurlijk mag dat!:3 Wel jammer van de spiegels, wellicht dat ze nog terugkomen of dat een andere action ze nog heeft?
    [/quote

    Ik kom tegenwoordig niet meer in Emmen en t parkeren is daar vreselijk en ik ben zelf niet in staat die afstand te rijden momenteel uberhaupt door de tics. :c


    Wat vervelend Yolanda :c Is het geen optie om met het OV te gaan?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat vervelend Yolanda :c Is het geen optie om met het OV te gaan?


    Dan vben ik meer dan een uur zoet. 🙈
    Maar hoor nu net van mama dat als Lady morgenmiddag nog niet aan t bevallen is, dat zij wel met me wil gaan. Dus dat is lief en geeft me wat hoop, haha c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben heel erg trots op je!! Zeker en vast verdiend (:


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Heliotrope schreef:
    Wauw! Topper! Gefeliciteerd ;D


    Thannkksss :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Caricia schreef:
    Ik ben heel erg trots op je!! Zeker en vast verdiend (:


    Wiiih, danku :3


    You were born original, don't die as a copy.

    echt heel knap van je en mag je heel erg trots op zijn.

    Ik was op de middelbare slecht in geschiedenis maar vond het te interessant om weg te doen. Ik haalde op mijn examen een 8,5 en had 1 vraag letters met cijfers verbinden compleet goed terwijl ik het niet wist


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    echt heel knap van je en mag je heel erg trots op zijn.

    Ik was op de middelbare slecht in geschiedenis maar vond het te interessant om weg te doen. Ik haalde op mijn examen een 8,5 en had 1 vraag letters met cijfers verbinden compleet goed terwijl ik het niet wist


    Dankjewel haha, lijkt erop dat jij met je geschiedenis hetzelfde kan zeggen haha :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Mooie prestatie!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mooie prestatie!


    (blush)


    You were born original, don't die as a copy.