• Hallo lieve Q'ers die dit lezen om waarschijnlijk kwart voor twaalf! Welkom bij dé post waar ik mijn hormonaal huishouden eindelijk gesorteerd heb!! (krul)

    Ik kan hier een vrij leuke en inspirerende tekst neertypen van vijf paragrafen, maar dat heb ik opzettelijk niet gedaan. (Kwestie van niet in de war raken enzo.). Here's the deal, ik struggle al een tijd met mijn seksuele orientatie, volledig hetero voelde ik me nooit, maar volledig homo ook niet. Biseksueel was dan teveel van beide en dan moet je kiezen enzo en het verwarde me allemaal. That is; tot ik op een dag de term 'heteroflexibel' tegenkwam. Ik las de uitleg en je kon volgens mij engelen horen zingen in de achtergrond. Ik ben heteroflexibel. Voor zij die het niet weten, dat betekent dat ik me vooral aangetrokken voel tot het andere geslacht, maar ook nog wel nieuwsgierig ben naar hetzelfde geslacht. N i c e. Totally me. (krul)

    oja het is super oke om jezelf te zijn, je bent het waard en soms zit je in de knoop met jezelf maar dat is echt helemaal oke, jullie zijn allemaal sterren één voor één en jullie allemaal het beste in jullie leven en jullie gaan allemaal zo ver komen in het leven en dan moet je nooit meer in de knoop zitten iedereen houdt van je babes xxxx


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind het super fijn voor je dat je er voor jezelf nu een beetje je vinger op kunt leggen want dat soort dingen zijn altijd fijn dus ik hoop dat je vooral gelukkig bent met wie je bent en eigenlijk ben ik onwijs slecht in dit soort teksten want ik heb nooit zin om te zeggen 'het maakt niet uit waar je op valt' want het maakt sowieso geen flikker uit en ik wil niet de nadruk leggen op dat het niet uitmaakt hoewel ik dat nu toch heb gedaan. Volg je me nog? Anyway, ik ben blij voor je <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zou het zelf denk ik eerder omschrijven als "bi-curious" ipv "heteroflexibel", maar fijn dat je ook wat meer duidelijk hebt voor jezelf.
    Ik vind het zelf prettig om voor mijzelf een (tijdelijk) label te kunnen plakken dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt toen je de term "heteroflexibel" tegenkwam.
    In ieder geval fijn dat je er nu ook wat opener over wilde praten, want ik weet nog dat je toen in de groepsapp om 3 uur 's nachts er ontzettend over zat te piekeren en het ons toen vertelde. Ben trots op je Adsje!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 0:03 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik snap het als dit enorm opluchtend is om uit te vinden en er voor uit te komen. Heel veel mensen vinden dat eng/moeilijk. Ik ben heel blij voor je (:


    26 - 02 - '16

    YES MAN!

    Ik word hier gewoon blij van, op een of andere manier. Super dapper en goed van je dat je dit met ons deelt.
    Ik vind het fijn voor je dat je het nu een naam kan geven, dat geeft waarschijnlijk een stabieler gevoel.
    Wees vooral jezelf, en blijf jezelf. Je bent namelijk een hartstikke leuk en uniek persoon!
    Eigenlijk had ik het wel een beetje aan zien komen, vanwege je complimentjes aan mij op het forum. :3

    Dan zal ik maar zeggen: Welcome to the LGBTQ-community, my friend. You're very welcome!

    Heliotrope schreef:
    Ik snap het als dit enorm opluchtend is om uit te vinden en er voor uit te komen. Heel veel mensen vinden dat eng/moeilijk. Ik ben heel blij voor je (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Oh hey tof adsie 🌻


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hey Ads, ik ben heel erg trots op je dat je dit vertelt. I love you no matter what. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    YAaass (heart2) I'm so proud that more people here are showing their true selves.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fijn dat je het voor jezelf op een rijtje hebt! You be you boo. (krul)


    ars moriendi

    Heel fijn dat het nu duidelijk voor je is!! Xx


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Dat zal je vast hebben opgelucht. Ik ben blij voor je. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind het heel dapper dat je het zo zegt tegen mensen die je eigenlijk niet eens kent (hooguit ren paar, misschien) (flower)

    En gewoon jezelf zijn en dan maakt het eigenlijk niet uit welke naam je het geeft (;

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 9:29 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Goed dat je je verwarrende gevoelens een plekje hebt kunnen geven en ook zelfrespectvol dat je gewoon zo eerlijk zegt waar het op staat. (:
    Er zijn heel wat mensen die voor altijd ongelukkig en in de knoop blijven zitten met hun seksuele oriëntatie dus sterk wat je hier doet! Ik ben blij voor je dat je die fase van zoeken achter je hebt kunnen laten en het allemaal hebt kunnen plaatsen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nawh Ads, fijn dat je het nu voor jezelf op een rijtje hebt kunnen zetten ❤️ Ik ben echt oprecht blij dat je het een plekje hebt kunnen geven en het is ontzettend dapper dat je het deelt op het forum.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wat tof dat je je "label" gevonden hebt, Ads!
    Dit zal je vast veel rust bieden, ook naar anderen toe dat je kunt uitleggen hoe jij op mensen valt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."