• Oké, dus ik droom bijna elke nacht echt onwijs levendig en soms komen echt de gekste dingen samen. Ik dacht dat het soms wel grappig kon om te zijn om te delen, als het niet over iets persoonlijks gaat.


    Zo droomde ik bijvoorbeeld vannacht dat ik op vakantie was in een mooi, zonnig land en toen kwam ineens het nieuws dat Harry Styles vermoord was door Voldemort. Je leest het goed, Styles. Niet Potter.
          Dus ik zag inderdaad beelden van een rondzwevende Voldemort, was ook Harry zijn zus niet veilig voor hem en natuurlijk kwam RTL Boulevard met suf commentaar. Zo vertelde Nicolette Kluijver dat Stevie Nicks van Fleetwood Mac al gereageerd had dat zij voelde alsof haar zoon was overleden; "he had so much more music left in him".


    Vorige week droomde ik dat ik samen met mijn moeder boodschappen had gedaan in Veenendaal. Geen idee waarom, maar blijkbaar waren wij niet met de auto en hadden een lift terug nodig. Dus bood Nicky Romero ons aan om naar huis te brengen, as he does! (':


    Tegenwoordig schrijf ik alle grappige dromen op in notities op mijn telefoon, zodra ik wakker word.


    Een hele tijd terug droomde ik dat ik samen met mijn nichtje naar de supermarkt ging om iets te drinken te halen, voor het concert van Gavin DeGraw. Buiten de supermarkt gaven twee meiden mij samen 250 Monopoly Dollars, "om mijn dromen te volgen", want blijkbaar had Monopolygeld echte waarde.


    Hebben jullie ook van zulk soort maffe dromen? ^^

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 16:40 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Jij heb geniale dromen!


    Mijn droom:
    (Even voorinformatie: voor ons huis is een weilandje, waar ik een aantal jaar geleden hutten op palen van een meter hoog had gebouwd)

    Ik droomde dat dat weiland onder water was gelopen, en dat het water precies tot een centimeter onder het dak van dat hutje kwam. En mijn moeder stond bij het hek, en zij stond op een droog stuk (????). En toen moest ik naar haar toe want ze wilde iets zeggen, dus werd ik daar naartoe gebracht. Op de rug van een olifant. Want die olifant was natuurlijk zo hoog dat je droog op zijn rug kan zitten. En de olifanten (2 of 3, als ik het goed herinner,) werden bestuurd door mensen met van die stereotype-Aziatische punthoeden. En verder weet ik het niet zo goed meer, want dat is al jaren gelden, maar om een if andere reden heb ik het toch onthouden :'D


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Jij heb geniale dromen!


    Mijn droom:
    (Even voorinformatie: voor ons huis is een weilandje, waar ik een aantal jaar geleden hutten op palen van een meter hoog had gebouwd)

    Ik droomde dat dat weiland onder water was gelopen, en dat het water precies tot een centimeter onder het dak van dat hutje kwam. En mijn moeder stond bij het hek, en zij stond op een droog stuk (????). En toen moest ik naar haar toe want ze wilde iets zeggen, dus werd ik daar naartoe gebracht. Op de rug van een olifant. Want die olifant was natuurlijk zo hoog dat je droog op zijn rug kan zitten. En de olifanten (2 of 3, als ik het goed herinner,) werden bestuurd door mensen met van die stereotype-Aziatische punthoeden. En verder weet ik het niet zo goed meer, want dat is al jaren gelden, maar om een if andere reden heb ik het toch onthouden :'D

    Haha, ondanks de drama klinkt het hilarisch! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Hahhaa geweldig! Ik hou van dat soort dromen. Die blijf je vaak onthouden.

    Vorige week droomde ik dat ik een relatie had met Hugh Jackman. Jaja, ik weet het nog precies. Was een ontzettend lange droom ook gewoon waarin hij grappig en superlief voor me was. Ik denk dat mijn brein me even een droomrelatie gunde na alle pech die ik in mijn echte leven met foute mannen heb, lol. Fuck my life, right? :') .

    Baalde zo toen ik wakker werd, he. Gelukkig heb ik mijn man twee dagen geleden wel zien shinen in the Greatest Showman. Dat was een mooie reünie. (krul)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hahhaa geweldig! Ik hou van dat soort dromen. Die blijf je vaak onthouden.

    Vorige week droomde ik dat ik een relatie had met Hugh Jackman. Jaja, ik weet het nog precies. Was een ontzettend lange droom ook gewoon waarin hij grappig en superlief voor me was. Ik denk dat mijn brein me even een droomrelatie gunde na alle pech die ik in mijn echte leven met foute mannen heb, lol. Fuck my life, right? :') .

    Baalde zo toen ik wakker werd, he. Gelukkig heb ik mijn man twee dagen geleden wel zien shinen in the Greatest Showman. Dat was een mooie reünie. (krul)

    Haha, aaawh! <3


    Ooit droomde ik dat Liam Payne bij mij op school zat en heel lief voor mij een remix had gemaakt van allerlei Carrie Underwood-liedjes. Ook best romantisch, hoewel ik persoonlijk niets met hem heb, haha.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    THEOVERSLEPT schreef:
    (...)
    Haha, aaawh! <3


    Ooit droomde ik dat Liam Payne bij mij op school zat en heel lief voor mij een remix had gemaakt van allerlei Carrie Underwood-liedjes. Ook best romantisch, hoewel ik persoonlijk niets met hem heb, haha.

    HAHA wat een cutie :'D. Ik vind die laatste droom van jou echt geniaal trouwens, met dat Monopolygeld. Zie het helemaal voor me.


    ars moriendi

    Mijn dromen zijn gemiddeld zo'n 200x vreemder dan de jouwe. Vannacht had ik een vrij normale angstdroom waarin iedereen mega goede punten had op hun examen celbio (de punten werden ook afgeroepen) en ik had 5,5/20 en de prof zei doodleuk: 'Iets beter je best doen volgende keer, Romi.'


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHA wat een cutie :'D. Ik vind die laatste droom van jou echt geniaal trouwens, met dat Monopolygeld. Zie het helemaal voor me.

    Ja, maar ook echt fucking M250! Dat is echt fucking veel geld!
    Kon ik een hele straat van kopen! (':

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 16:55 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Catullus schreef:
    Mijn dromen zijn gemiddeld zo'n 200x vreemder dan de jouwe. Vannacht had ik een vrij normale angstdroom waarin iedereen mega goede punten had op hun examen celbio (de punten werden ook afgeroepen) en ik had 5,5/20 en de prof zei doodleuk: 'Iets beter je best doen volgende keer, Romi.'

    Nawh, knuffel!
    Dat is ook waarom ik liever mijn persoonlijke dromen voor mij houd (zoals in de beginpost geschreven), en het hier heb over de grappige.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb ooit gedroomd dat ik achterna werd gezeten door de boeven van Bassie en Adriaan, dat vond ik toen echt eng haha.

    Maar over echt bekende personen heb ik nooit gedroomd, al heb ik volgens mij ook wel eens over Liam Payne gedroomd.


    THEOVERSLEPT schreef:
    (...)
    Ja, maar ook echt fucking M250! Dat is echt fucking veel geld!
    Kon ik een hele straat van kopen! (':

    Volg je dromen, zeggen de meisjes in je droom. Koop die straat. Dan koop ik tickets naar Amerika om Hugh te versieren. Deal?


    ars moriendi

    Mijn dromen zijn vooral sinister uh


    i wanna die with you once or twice.

    Vooral mijn klasgenoten kunnen er wat van.
    Iets wat zij gedroomd had; dat ze voor een biologie toets als cijfer een 1b had. 1b, logisch.... En toen kreeg ze bijles van de bioleraar, en tijdens die bijles veranderde zijn hoofd in dat van een paard. En het was een evil-paard. (Zij is echt gestoord)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Marveldrake schreef:
    Ik heb ooit gedroomd dat ik achterna werd gezeten door de boeven van Bassie en Adriaan, dat vond ik toen echt eng haha.

    Maar over echt bekende personen heb ik nooit gedroomd, al heb ik volgens mij ook wel eens over Liam Payne gedroomd.



    Haha, ik heb toen ik klein was een nachtmerrie gehad over Winnie de Poeh en toen ben ik bij mijn ouders gaan slapen.
    Ik droomde dat Teigetje maar hele enge geluiden bleef maken in het Honderd Bunderbos! (x



    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Volg je dromen, zeggen de meisjes in je droom. Koop die straat. Dan koop ik tickets naar Amerika om Hugh te versieren. Deal?

    Jaaa, haha.
    Hoewel, ik ga wel gezellig mee naar Amerika! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Hahahha, omg, ja, ik hou van gekke dromen.
    Vannacht had ik een gekke afspiegeling van iets wat gister gebeurd was. Ik dacht dat een kwartier wel genoeg zou zijn om van de bushalte naar de bios te lopen en kaartjes te halen.
    Nu dacht ik in mijn droom dat een kwartier wel genoeg was om een vliegtuig te halen. Nee, dus, brein, wtf dacht je :') Dus hele avonturen en reizen over de hele wereld om vliegtuigen te halen, lol. Uiteindelijk eindigde ik op een boot?


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Hahahha, omg, ja, ik hou van gekke dromen.
    Vannacht had ik een gekke afspiegeling van iets wat gister gebeurd was. Ik dacht dat een kwartier wel genoeg zou zijn om van de bushalte naar de bios te lopen en kaartjes te halen.
    Nu dacht ik in mijn droom dat een kwartier wel genoeg was om een vliegtuig te halen. Nee, dus, brein, wtf dacht je :') Dus hele avonturen en reizen over de hele wereld om vliegtuigen te halen, lol. Uiteindelijk eindigde ik op een boot?

    Haha, moet lukken! Meestal zijn de dromen ook wel te verklaren.
    Hoewel ik geen idee heb waar Voldemort en moord vandaan kwam, was afgelopen week een eerbetoon aan Fleetwood Mac in New York City. Harry Styles zong The Chain met hen.


    Soms wel dagelijks rijden wij langs de Protocol Studio van Nicky Romero, hij woont vlakbij. Persoonlijk luister ik maar weinig van zijn muziek, maar mijn moeder vertelde pas dat zij boodschappen deed met mijn oma, en net toen zij de parkeergarage uitreden, reed Nicky de parkeergarage in. Waarschijnlijk voegde mijn brein dat alles samen, haha.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 17:45 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo