• Oké, dus ik droom bijna elke nacht echt onwijs levendig en soms komen echt de gekste dingen samen. Ik dacht dat het soms wel grappig kon om te zijn om te delen, als het niet over iets persoonlijks gaat.


    Zo droomde ik bijvoorbeeld vannacht dat ik op vakantie was in een mooi, zonnig land en toen kwam ineens het nieuws dat Harry Styles vermoord was door Voldemort. Je leest het goed, Styles. Niet Potter.
          Dus ik zag inderdaad beelden van een rondzwevende Voldemort, was ook Harry zijn zus niet veilig voor hem en natuurlijk kwam RTL Boulevard met suf commentaar. Zo vertelde Nicolette Kluijver dat Stevie Nicks van Fleetwood Mac al gereageerd had dat zij voelde alsof haar zoon was overleden; "he had so much more music left in him".


    Vorige week droomde ik dat ik samen met mijn moeder boodschappen had gedaan in Veenendaal. Geen idee waarom, maar blijkbaar waren wij niet met de auto en hadden een lift terug nodig. Dus bood Nicky Romero ons aan om naar huis te brengen, as he does! (':


    Tegenwoordig schrijf ik alle grappige dromen op in notities op mijn telefoon, zodra ik wakker word.


    Een hele tijd terug droomde ik dat ik samen met mijn nichtje naar de supermarkt ging om iets te drinken te halen, voor het concert van Gavin DeGraw. Buiten de supermarkt gaven twee meiden mij samen 250 Monopoly Dollars, "om mijn dromen te volgen", want blijkbaar had Monopolygeld echte waarde.


    Hebben jullie ook van zulk soort maffe dromen? ^^

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 16:40 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik droomde laatst dat ik weer op de middelbare zat, in de klas met niemand minder dan Tom Hiddleston in een Loki cosplay. (wbw)

    Helaas werd ik wakker :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahahaha, die zijn wel heel random, inderdaad! :'D
    Vooral die laatste vind ik hilarisch.

    Ik heb twee keer gedroomd vanuit Adolf Hitler's standpunt. Ik was dus basically Hitler. Dat was pas vreemd. :s

    Ringwraith schreef:
    Ik droomde laatst dat ik weer op de middelbare zat, in de klas met niemand minder dan Tom Hiddleston in een Loki cosplay. (wbw)

    Helaas werd ik wakker :')

    Da's niet bepaald verkeerd, lijkt mij! ^^


    Chilton schreef:
    Hahahaha, die zijn wel heel random, inderdaad! :'D
    Vooral die laatste vind ik hilarisch.

    Ik heb twee keer gedroomd vanuit Adolf Hitler's standpunt. Ik was dus basically Hitler. Dat was pas vreemd. :s

    Zoiets heb ik ook een keer gehad. Toen droomde ik dat ik Nick Jonas was en in een fucking steriel ziekenhuis lag dood te gaan! (':

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 22:50 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    THEOVERSLEPT schreef:
    (...)
    Zoiets heb ik ook een keer gehad. Toen droomde ik dat ik Nick Jonas was en in een fucking steriel ziekenhuis lag dood te gaan! (':


    Ai, dat klinkt niet echt leuk. :/

    Ik droomde de eerste keer dat ik een verhitte speech aan het geven was voor een immens publiek in een of ander kasteel. Toen ik klaar was ging het publiek helemaal wild.
    De tweede keer was ik in een tuin aan het spelen met de kinderen van Joseph Goebbels (een belangrijke nazi-minister).

    Chilton schreef:
    Hahahaha, die zijn wel heel random, inderdaad! :'D
    Vooral die laatste vind ik hilarisch.

    Ik heb twee keer gedroomd vanuit Adolf Hitler's standpunt. Ik was dus basically Hitler. Dat was pas vreemd. :s

    Oh, wow, dat is maf. Doet me denken aan een WOII droom (of nouja, nachtmerrie) van mij. Ik heb namelijk eens in de zoveel tijd een terugkerende droom waarin ik een gewonde soldaat ben die moet zien weg te komen van een nazi. Het speelt zich altijd af in een donker, slecht verlicht steegje in een stortregen. Ik strompel door de regenplassen terwijl het gele lantarenlicht weerspiegelt in het oppervlak. Ik kan niet meer rennen, en ik voel een enorme angst en overlevingsdrang in mijn lichaam. Ondertussen hoor ik hoe de nazi-officier in een rustig tempo achter me aan loopt. Op dat moment weet ik dat ik ga sterven, ik weet alleen niet wanneer. Heel naar. En raar. Word meestal wakker met verstijfde spieren. D:


    ars moriendi

    Chilton schreef:
    (...)

    De tweede keer was ik in een tuin aan het spelen met de kinderen van Joseph Goebbels (een belangrijke nazi-minister).

    DUDE. Dat is zo prachtig, op een hele vreemde manier.

    Edit: spelfout

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 22:57 ]


    ars moriendi

    Ik droom wel eens dat ik taart eet en dat proef je het ook echt. Heerlijk😊. Als je dan wakker word voelt het alsof je al taart op hebt😊


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh, wow, dat is maf. Doet me denken aan een WOII droom (of nouja, nachtmerrie) van mij. Ik heb namelijk eens in de zoveel tijd een terugkerende droom waarin ik een gewonde soldaat ben die moet zien weg te komen van een nazi. Het speelt zich altijd af in een donker, slecht verlicht steegje in een stortregen. Ik strompel door de regenplassen terwijl het gele lantarenlicht weerspiegelt in het oppervlak. Ik kan niet meer rennen, en ik voel een enorme angst en overlevingsdrang in mijn lichaam. Ondertussen hoor ik hoe de nazi-officier in een rustig tempo achter me aan loopt. Op dat moment weet ik dat ik ga sterven, ik weet alleen niet wanneer. Heel naar. En raar. Word meestal wakker met verstijfde spieren. D:


    Hallelujah, dit is echt heel intens. Ook wel heel interessant, op een of andere manier. Het is allemaal heel symbolisch, met die rustige voetstappen van die officier en jij die rent.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    DUDE. Dat is zo prachtig, op een hele vreemde manier.

    Edit: spelfout


    Ik vind het vooral wel interessant. Ik vraag me af hoe het kan dat ik zulke dingen zo levendig droom. :')

    Chilton schreef:
    (...)
    Hallelujah, dit is echt heel intens. Ook wel heel interessant, op een of andere manier. Het is allemaal heel symbolisch, met die rustige voetstappen van die officier en jij die rent.

    Ja, ik krijg een beetje het gevoel dat het een soort machteloosheid symboliseert ofzo. Dat ik het idee heb dat ik niets zelf in handen heb omdat ik daar de kracht/macht niet voor heb. Vind het vooral heel opvallend dat steeds diezelfde droom terugkeert. Elke 3 maanden heb ik hem zeker 1 x.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, ik krijg een beetje het gevoel dat het een soort machteloosheid symboliseert ofzo. Dat ik het idee heb dat ik niets zelf in handen heb omdat ik daar de kracht/macht niet voor heb. Vind het vooral heel opvallend dat steeds diezelfde droom terugkeert. Elke 3 maanden heb ik hem zeker 1 x.


    Ja, dat zou ik inderdaad ook denken. Maar wel vreemd dat het dan zo'n oorlogssetting is. En ook toevallig dat hij steeds terugkomt.

    MT. Ik heb ook een heleboel vreemde dromen (‘: Ik zal er straks eens een paar posten.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Momenteel heb ik geen grappige/rare/vreemde dromen, helaas. Mijn dromen zijn een soort film waarin mijn grootste angsten de baas zijn over mij. Vaak word ik verward wakker. Dit is nu al weken zo..


    26 - 02 - '16

    Hahahahaha oke je droomt vaak dat je eten gaat kopen zeg xD

    Over celebs gesproken. Ik droomde laatst dat The Black Hood me wilde vermoorden, en dat bleek Jughead te zijn (uit riverdale dus). Dus ik verstopte me in een flatgebouw onder een trap en hij vond me. Toen was er nog iets met pakjes sap en toen zoende hij me ineens, waarna een paar herten de trap op stormde en hij die ging slaan. Dus..

    Wat ik vaak doe met mijm dromen is hun betekenis opzoeken op grotebeer.net.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 8:34 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik droomde laatst dat ik was ontvoerd door Vin Diesel. Hij verfde mijn haar om me zo onherkenbaar te maken, maar verfde mijn haar knal roze. T was heel raar xd


    ~My Mind Is Free~