• Long story short: Mijn leven is de laatste tijd nogal veranderd. Ik ben van de middelbare school naar het hbo gegaan, ik heb daar nieuwe mensen leren kennen, ik ben door mijn moeder verbannen naar het gat waar mijn vader woont en ik ben gestopt met mijn studie.

    Klein nieuwsberichtje
    Ik vertrek voor een tijdje. Het gaat niet echt goed met me en ik heb het gevoel dat het beter zal zijn voor mij om deze site een tijdje achter me te laten. Ik zat te denken dat ik mezelf minstens een maand de tijd geef om idk rust te vinden ofzo?, maar het kan ook langer duren. Ik kom terug zodra het goed voelt, want momenteel voel ik me niet goed.
    Ik wil graag ontdekken wat ik met mijn leven aanmoet en ik moet naar buiten en ik heb zon nodig, want momenteel voelt het alsof ik in een gat ben gevallen en alsof ik langzaam aan het doodgaan ben. (wat in a way ook zo is, we gaan allemaal langzaam dood.) Naja, in ieder geval: Ik voel me een beetje lost en ik denk dat ik het internet een tijdje achter me moet laten, want dat helpt me niet nadenken, het maakt me breindood ofzo.
    Helemaal sad allemaal. Ik wens jullie in ieder geval heel veel liefde enzo en ik hoop jullie snel weer te zien.

    Love,
    Anna

    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 10:34 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Woah Anna. Wat een heftige beslissing, maar heel erg begrijpelijk. Mocht je nog iemand nodig hebben om te praten in de tussentijd, je hebt me op Snap en ik ben er voor je — of je nu op Q. zit of niet. Hopelijk gaat het snel beter met je en zien we je hier weer terug.

    Oh, kijk af en toe even naar de foto’s, ja? Don’t forget you’re awesome.


    Wow Anna, wat een heftig verhaal
    Ik vind het wel heel goed van je dat je deze beslissing hebt genomen
    En als je iemand zoekt om mee te praten, ik ben er altijd voor je he? Maakt niet uit wat er is
    Duizend hartjes voor jou Rose


    --

    Heftig (huil)

    Ik hoop dat je je snel beter gaat volgen, en ik zie je graag weer terug (H) (K)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 17:47 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.