• Volgens de overlevering stierf Alexander de Grote aan koorts, eventueel veroorzaakt door een vergiftiging.
    In werkelijkheid heeft hij de vergiftiging in scène laten zetten om te voorkomen dat men doorhad dat hij niet meer verouderde.
    De aloude Zeus heeft hem de gift van onsterfelijkheid geschonken, alleen weet Alexander nog niet helemaal hoe hij met de bijkomende anonimiteit moet omgaan. Wat wordt zijn nieuwe doel nu hij voor de rest van de wereld dood is en niet meer in de spotlight mag staan?


    ~ Gebaseerd op de wereld van De geheimen van de Onsterfelijke Nicolas Flamel van Michael Scott.
    ~ Je hoeft de boekenserie niet te kennen, om dit verhaal te kunnen volgen.
    ~ Cover door Arichibi
    ~ Doet mee aan Fanfiction of the Year
    ~ Thema: Zoektocht

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 19:28 ]


    Stenenlikker

    Hoofdstuk 1 en Hoofdstuk 2


    Stenenlikker

    Hoofdstuk 3


    Stenenlikker

    Belle — hierover sprak je op de Utrecht meeting en ik ben toch wel nieuwsgierig geworden. Nu weet je ook dat ik niet echt goed verhalen volg op Q. — maar omdat Athanatos pas net is begonnen, is dit wellicht een perfecte mogelijkheid. :Y) Mijn abo heb je in ieder geval.


    Absolutist schreef:
    Belle — hierover sprak je op de Utrecht meeting en ik ben toch wel nieuwsgierig geworden. Nu weet je ook dat ik niet echt goed verhalen volg op Q. — maar omdat Athanatos pas net is begonnen, is dit wellicht een perfecte mogelijkheid. :Y) Mijn abo heb je in ieder geval.


    Ahw yeah, dat vind ik echt leuk om te horen!


    Stenenlikker

    Hoofdstuk 4


    Stenenlikker