• Het zit zo:
    In Nederland is Diamond Painting op het moment superhip. Nu lijkt het me wel echt heel tof om ermee te beginnen, de enige reden waarom ik er nog niet mee begonnen ben, is omdat het me ernstig verslavend lijkt, dus ik heb mezelf beloofd dat ik pas bestel na m'n examens.

    Maar nu was het vandaag dus op EditieNL en nu kun je een diamond painting winnen van een van de presentatoren als je hen op Facebook likede.
    En iedereen reageerde op de Diamond Painting video met dat ze de diamond painting heel graag wilde winnen omdat ze zo graag diamond painten. Maar ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag winnen omdat JE gEWOON EEN FUCKING DIAMOND PAINTING VAN ROBBIE KAMMEIJER KUNT WINNEN EN DAT IS AL EEN PAAR JAAR EEN GIGANTISCH GROOT VOORBEELD VOOR MIJ EN OOK MIJN FAVORIETE PRESENTATOR like normale mensen bewaren in een kluis geld. ik bewaar in mijn kluis krantenartikelen die over Robbie gaan. ik heb zelfs zijn telefoonnummer per ongeluk gevonden op internet oeps ik ben gewoon een mega huge stalker, oeps. Nee maar even, ik ben echt heel erg fan van hem. Hij is een groot voorbeeld voor mij.
    Dus ik wil heel graag de diamond painting winnen. Heel heel heel heel graag. Niet omdat ik zo graag diamond paint (ik heb nog nooit gediamond paint maar het lijkt me wel geweldig), maar omdat Robbie gewoon geweldig is en ik een legale reden nodig heb om zijn hoofd boven m'n bed te hangen. Ja ik weet het, ik ben verschrikkelijk.

    Nu heb ik dus op Facebook gereageerd, op de video over diamond painting. Alleen zijn er meer mensen die erop reageren, en ik ben bang dat mijn reactie ondergesneeuwd raakt d.u.s. ik heb een vraagje aan degene onder jullie die Facebook hebben.
    Willen jullie alsjeblieft mijn reactie liken want reacties met veel likes komen bovenaan te staan en dan zien ze het en dan win ik hopelijk de diamond painting van Robbie WANT IK WIL ECHT HEEEEEEEEEEL GRAAG de diamond painting van Robbie winnen.
    Het is de reactie met de pixelolifant erin want deze idioot vond dat pixelolifanten wel gerelateerd waren aan diamond painting.


    Oké, ik weet niet of het op deze manier werkt maar het lukt niet zo goed een linkje te fabriceren... werkt 't niet dan edit ik het bericht.

    KLIK HIER VOOR DE VIDEO WAAROP IK GEREAGEERD HEB EN LIKE ALSJEBLIEFT MIJN REACTIE

    dit zou het linkje naar mijn reactie moeten zijn maar ik weet niet of het werkt want het kan ook zijn dat het alleen werkt omdat ik met m'n account ingelogd ben natuurlijk

    ALVAST HEEEEEEEEEEEEEL ERG BEDANKT
    *stuitert weg*
    *wilt heel graag winnen*
    *stuiter stuiter stuiter*
    *H-Y-P-E-R-A-C-T-I-E-F*

    x Vincie

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 19:35 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mij lukt het niet met die link, sorry! :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Mij lukt het niet met die link, sorry! :C


    Nee zag het, dacht al dat het niet zou werken.. Heb de link aangepast!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Nee zag het, dacht al dat het niet zou werken.. Heb de link aangepast!


    Geliked! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    (...)

    Geliked! :Y)


    DANK
    JE
    WEL <3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geliked!

    En diamond painting is idd erg leuk ^^ Ben er zelf nu ook mee bezig, hehe.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Geliked!

    En diamond painting is idd erg leuk ^^ Ben er zelf nu ook mee bezig, hehe.



    Duizendmaal dank!
    De enige reden dat ik het nog niet besteld heb is omdat ik denk: ja examens.
    Maar als ik zoiets win dan kan ik er niet verslaafd aan raken want ik mag nog steeds pas bestellen van mezelf na de examens :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geliked! Succes c;


    soul made of stardust and chaos.

    awsten schreef:
    Geliked! Succes c;


    Dankeschöooooon


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik doe ook aan diamond painting! Super leuk!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Mijn like heb je! Ik hoop echt voor je dat je wint!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kruml schreef:
    Ik doe ook aan diamond painting! Super leuk!


    Ah supertof! Heb je nog tips?
    (aah ik wil echt heel graag, maar eerst school... en andere creatieve projectjes eigenlijk... maar ik wil ook heel graag beginnen aan diamond painting)

    Disco schreef:
    Mijn like heb je! Ik hoop echt voor je dat je wint!


    Ah dankjeeee! :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly