• Hii

    Ik heb het schrijven weer een beetje te pakken en heb een fanfic-idee dat ik niet kan negeren. De titel is Runaway.
    Zelf heb ik niet zo veel ideeën haha, maar het is een Sons of Anarchy fanfic dus ik wil er in ieder geval een motor op. Eventueel met een stoere chick maar dat hoeft niet per se.

    Waar het over gaat:
    Meisje vlucht weg voor een levensgevaarlijke ex en zoekt bescherming bij de motorbende van haar broer. Ze brengt daarmee een groot gevaar naar de motorclub en ze wordt opnieuw verliefd, maar kan er niets mee doen omdat haar ex hem dan hoe dan ook zal omleggen.

    Geen hoogdravend plot haha maar de rest verzin ik nog wel, maar voor de sfeer is het denk ik wel genoeg. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    ads schreef:
    Oh, ik was net bezig met een cover oeps.

    Ooh! Nou als je bijna klaar bent, kun je hem misschien nog afmaken? Als ik hem tof vind dan gebruik er gewoon nog een boven de hoofdstukken ofzo. Of verander ik toch nog haha. :')


    Every villain is a hero in his own mind.



    Het is vrij rough around the edges, maar ik kan me voorstellen dat je niet heel erg lang wilt wachten. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Sorry voor de late reactie! Mijn leven was even te druk voor Q. Ik vind hem wel echt tof bedacht, met dat gezicht in het midden, maar die andere cover past toch iets beter ^^


    Every villain is a hero in his own mind.