• BATTLE OF SCHOOLS

    ''It's important to remember that we all have magic inside us.''


    ''Those who don't believe in magic will never find it.''


    H E T       N U T      V A N       H E T      P R A A T T O P I C

    — Hier worden de relaties besproken tussen de duo's.
    — Hier kunnen vragen worden gedeeld.
    — Hier kan worden gespeculeerd over proeven.
    — Hier word ook gepost hoeveel posts er tussen moeten zitten tot iemand kan winnen. (uitleg mag worden gevraagd)
    — Overige dingen.


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Hola, lieve HP cuties —
    Ik ben druk bezig met m'n rol en hoop hem zodadelijk te kunnen posten. Ik maak hem ietwat korter dan voorheen (mijn eerdere RPG rollen), i.v.m. werk etc.


    Ik twijfel over Toinette dat ik heb besloten een tweede - misschien - betere ga maken.
    Dit duurt ongeveer een uurtje fzo xd


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Hallo hallo. Ik ben bezig met mijn rol. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT, ik ben ook bezig met mijn rol c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik heb mijn rol geplaatst — hij is voor mijn doen ietwat kort omschreven, maar ik heb hem volledig in m'n hoofd zitten. :Y)


    MT Ik hoop morgen te kunnen beginnen aan mijn rol!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Sierra staat! Ik ben blij met haar en ik vind haar leuk, dus heheheheh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik bedenk me net allemaal kleine dingen die ik niet in Theo’s rol heb gezet, zoals dat hij beater is in het Quidditch team van Gryffindor (hij wordt al drie jaar ‘gekozen’ als leider, maar iemand anders neemt de taak op zich i.v.m. Theo’s impulsiviteit). Ik ga even kijken wanneer ik dat erbij ga zetten.


    Imelda schreef:
    Sierra staat! Ik ben blij met haar en ik vind haar leuk, dus heheheheh.


    Ze is ook best cute eig <3

    Fika schreef:
    MT Ik hoop morgen te kunnen beginnen aan mijn rol!


    Ja ik wil mn teamgenoot meeten :D

    Blackbeak schreef:
    Ik bedenk me net allemaal kleine dingen die ik niet in Theo’s rol heb gezet, zoals dat hij beater is in het Quidditch team van Gryffindor (hij wordt al drie jaar ‘gekozen’ als leider, maar iemand anders neemt de taak op zich i.v.m. Theo’s impulsiviteit). Ik ga even kijken wanneer ik dat erbij ga zetten.


    Misschien bij extra/geschiedenis?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2018 - 22:13 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik heb Theodore ietwat aangepast (plus meer dingen toegevoegd) en opnieuw geplaatst. :Y) Ik ben nu helemaal happy met hem.


    Wanneer denken jullie dat de rollen die nog niet af zijn, af zijn? c:


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik heb thuis op mijn laptop geen internet op dit moment en ben geen fan van lang typen via m'n telefoon, dus ik denk donderdag avond of vrijdag avond.
    Al het belangrijkste van Alex al staat.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik hoop vanavond, of morgenavond.
    Ik heb nu alvast de beginselen van Jem neergezet en ga na Het Perfecte Plaatje weer verder! c:


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    I'm so excited to get started. :Y)

    Wanneer beginnen we? Helemaal aan het begin zonder dat de personages elkaar kennen of zijn we al wat verder? Ook ivm eventuele relaties en zo. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mt! c: ik ben nog bezig met mijn jongen c: ik heb net ook het 'fantastic beasts " boek gekocht met weetjes van de beast dus ... :') mijn jongen zal dol zijn op magical creatures


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH