• LAWLESS

    Story

    Gevangenissen in Amerika raken overvol en de omstandigheden worden er ook niet beter op. Met drukte, slechte hygiëne en hevige spanning onder gevangenen in opkomst is het geen verassing dat er gezocht wordt naar alternatieven. Een van de alternatieven is een beginnend experiment. Wat gebeurt er als je mensen bij elkaar zet met alle vrijheid die je je kan bedenken? Geen regels. Geen normen en waarden. Geen consequenties. Het enige wat de vrijheid beperkt is de gelimiteerde ruimte, maar zelfs daar mag niet over geklaagd worden.
    Aan de gevangenen wordt het aangeboden als het paradijs. Dat het te goed om waar te zijn is, zeker voor hen, daar wordt niet aan gedacht. Ze krijgen een hele nieuwe stad voor zichzelf, voor eten en andere benodigdheden wordt gezorgd, werken hoeft voorlopig niet meer.. Ze kunnen alleen de stad niet verlaten, maar dat kan in de overbevolkte gevangenis ook niet. Het zijn alleen maar voordelen, waardoor het selecte groepje uitverkorenen stuk voor stuk toestemt. Alles beter dan de huidige situatie. Wat echter niet wordt verteld is dat ze dag en nacht in de gaten zullen worden gehouden. De complete vrijheid wordt pas onthuld als de hekken om de stad sluiten en er geen ontsnapping meer mogelijk is.
    Hoe dit allemaal af gaat lopen is nog maar de vraag. Hoeveel gebruik wordt er gemaakt van deze absolute vrijheid? Was het wel een goed idee om juist deze mensen te gebruiken in zo'n soort experiment? Hadden ze niet gewoon beter kunnen blijven..





    Extra informatie

    ~ Ze hebben de stad Hill Valley genoemd
    ~ Er staan 14 identieke kleine huizen, deze kunnen wel verschillen qua interieur.
    ~ Er is maar een uitgang uit de stad en deze wordt alleen geopend voor de grote vrachtwagen die eens per week benodigdheden (bijvoorbeeld eten en drinken) komt brengen en voor de barmedewerkers als ze naar huis gaan. Er zal gebruik worden gemaakt van een taser als je op dit moment probeert te ontsnappen.
    ~ Het is mogelijk om dingen aan te vragen, ook bijvoorbeeld alcohol en drugs. Het mag natuurlijk allemaal hier. Dit wordt gedaan via een telefoon die in elk huis aanwezig is.
    ~ Aan het begin van de week wordt er bij elk huis een persoonlijk pakket bezorgd met standaard benodigdheden en aangevraagde dingen.
    ~ Naast de huizen zijn er in de kleine stad een bar, een bibliotheek, een bos (met een meer waar je kan zwemmen), een buitenbioscoop en een plein aanwezig. Dit allemaal binnen de hekken.
    ~ Deze hekken zijn hoog en bovenaan elektrisch geladen, om ontsnappen tegen te gaan mocht je boven weten te komen.
    ~ Naast de gevangenen zal er altijd een iemand aanwezig zijn die in de bar werkt, in totaal zijn er drie vrouwen die dat werk doen. Deze worden erg goed betaald en mogen een wapen voor zelfverdediging dragen.

    Let's talk c:


    El Diablo.

    Ik moet alleen nog zijn geschiedenis uitschrijven en dan staat Sam ook, is toch wat met mijn mini writersblock :Y)


    El Diablo.

    Guys i need fc help! Zou ik Brandon houden of toch veranderen naar Nick Jonas?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GinTonic schreef:
    Guys i need fc help! Zou ik Brandon houden of toch veranderen naar Nick Jonas?


    Brandon :Y)


    El Diablo.

    Brandon!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Heheh okii c: dan hou ik Nick wel voor een andere rpg (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze elkaar wel kennen? Raven zal in elk geval Cain kennen (al dan niet persoonlijk) en ik vermoed dat als Cain zo aan de top staat in de gevangenis hij ook precies weet wie wie is/hoe hij de lage mensen kan gebruiken?


    Ja, dat klinkt heel logisch (:


    Mhm?

    Was er iemand misschien al in voor een relatie met Freya?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sal staat er al grotendeels, voor wie geïnteresseerd is.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 18:02 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ^ Ik heb Cain (:


    Mhm?

    Ik heb Alexandro voor wie interesse heeft in een relatie c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GinTonic schreef:
    Ik heb Alexandro voor wie interesse heeft in een relatie c;

    Ik heb Raven? Al kom ik qua ideeën niet verder dan 'we can compare battle wounds' :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik heb Raven? Al kom ik qua ideeën niet verder dan 'we can compare battle wounds' :')



    Hahaha nahw :'3 Alex' en dit litteken is van toen ik een onvoldoende had voor wiskunde. ' Raven be like.... Thefuck :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GinTonic schreef:
    (...)


    Hahaha nahw :'3 Alex' en dit litteken is van toen ik een onvoldoende had voor wiskunde. ' Raven be like.... Thefuck :')

    Awww poor Alex :c
    Raven 'en deze is van toen er een flink verlies was voor het bedrijf, en ik te dichtbij stond'


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sam is zo goed als klaar ^^


    El Diablo.

    Ben best ziek geworden pfff vinden jullie 't goed dat ik later inspring? Met m'n rol was ik al begonnen tho


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya