• LAWLESS

    Story

    Gevangenissen in Amerika raken overvol en de omstandigheden worden er ook niet beter op. Met drukte, slechte hygiëne en hevige spanning onder gevangenen in opkomst is het geen verassing dat er gezocht wordt naar alternatieven. Een van de alternatieven is een beginnend experiment. Wat gebeurt er als je mensen bij elkaar zet met alle vrijheid die je je kan bedenken? Geen regels. Geen normen en waarden. Geen consequenties. Het enige wat de vrijheid beperkt is de gelimiteerde ruimte, maar zelfs daar mag niet over geklaagd worden.
    Aan de gevangenen wordt het aangeboden als het paradijs. Dat het te goed om waar te zijn is, zeker voor hen, daar wordt niet aan gedacht. Ze krijgen een hele nieuwe stad voor zichzelf, voor eten en andere benodigdheden wordt gezorgd, werken hoeft voorlopig niet meer.. Ze kunnen alleen de stad niet verlaten, maar dat kan in de overbevolkte gevangenis ook niet. Het zijn alleen maar voordelen, waardoor het selecte groepje uitverkorenen stuk voor stuk toestemt. Alles beter dan de huidige situatie. Wat echter niet wordt verteld is dat ze dag en nacht in de gaten zullen worden gehouden. De complete vrijheid wordt pas onthuld als de hekken om de stad sluiten en er geen ontsnapping meer mogelijk is.
    Hoe dit allemaal af gaat lopen is nog maar de vraag. Hoeveel gebruik wordt er gemaakt van deze absolute vrijheid? Was het wel een goed idee om juist deze mensen te gebruiken in zo'n soort experiment? Hadden ze niet gewoon beter kunnen blijven..





    Extra informatie

    ~ Ze hebben de stad Hill Valley genoemd
    ~ Er staan 14 identieke kleine huizen, deze kunnen wel verschillen qua interieur.
    ~ Er is maar een uitgang uit de stad en deze wordt alleen geopend voor de grote vrachtwagen die eens per week benodigdheden (bijvoorbeeld eten en drinken) komt brengen en voor de barmedewerkers als ze naar huis gaan. Er zal gebruik worden gemaakt van een taser als je op dit moment probeert te ontsnappen.
    ~ Het is mogelijk om dingen aan te vragen, ook bijvoorbeeld alcohol en drugs. Het mag natuurlijk allemaal hier. Dit wordt gedaan via een telefoon die in elk huis aanwezig is.
    ~ Aan het begin van de week wordt er bij elk huis een persoonlijk pakket bezorgd met standaard benodigdheden en aangevraagde dingen.
    ~ Naast de huizen zijn er in de kleine stad een bar, een bibliotheek, een bos (met een meer waar je kan zwemmen), een buitenbioscoop en een plein aanwezig. Dit allemaal binnen de hekken.
    ~ Deze hekken zijn hoog en bovenaan elektrisch geladen, om ontsnappen tegen te gaan mocht je boven weten te komen.
    ~ Naast de gevangenen zal er altijd een iemand aanwezig zijn die in de bar werkt, in totaal zijn er drie vrouwen die dat werk doen. Deze worden erg goed betaald en mogen een wapen voor zelfverdediging dragen.

    Let's talk c:


    El Diablo.

    ^ Dat is geen probleem, beterschap! <'3



    Ik wil het speeltopic het liefst dit weekend openen, als dat voor iedereen uit komt?


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    ^ Dat is geen probleem, beterschap! <'3


    Ik wil het speeltopic het liefst dit weekend openen, als dat voor iedereen uit komt?


    Voor mij is dat prima (:


    Mhm?

    Yes, dat lukt. (: Ik ga proberen mijn rol straks te maken!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik hoop mijn rol donderdag af te kunnen maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maluma schreef:
    ^ Dat is geen probleem, beterschap! <'3


    Ik wil het speeltopic het liefst dit weekend openen, als dat voor iedereen uit komt?


    Voor mij ook helemaal prima!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben lichtjes aan het strugglen met het uitschrijven van Atticus' innerlijk, maar zijn trekjes staan er al en voor de rest is hij ook zo goed als af, dus als iemand relatie-ideeën heeft, shoot.

    Voorstellen/impressies Atticus Hopper:

    Freya DeLuna | Niet meteen een idee. Ze zou ook niet bepaald in zijn oog springen oid, dus tenzij jij een idee hebt, stel ik voor dat we zien wat er gebeurt in de RPG?

    Calix Cunningham | Net als Atticus is Calix in principe geen slecht persoon. Ik denk dat de twee nog wel overeen zouden komen (work-out buddies?) maar dat hangt volledig af van Calix vertrouwen/wantrouwen. Thoughts?

    Salvatore Bertollini | We kinda got this? Ze kennen elkaar door hun gedeelde maffia-achtergrond, Sal is verantwoordelijk voor Atticus' plaats in het programma en huj helpt Atticus met de externe communicatie van Atticus' handel. + Codetaal or something (':

    Sahar Maryam Qadir | Hij zou haar wel mogen. Ze is een interessant persoon in zijn ogen. Thoughts?

    Fiona Casterwill | I shall message youuuu

    Raven Edgard | Eens ze over de hele 'ik verplicht mensen het beroep uit te oefenen waarvoor jij bent gearresteerd, oops'- situatie heen zijn, zou Atticus hem ook wel mogen. Vooral zijn zwarte humor zou Atticus kunnen appreciëren, maar net als bij Calix hangt het van Raven's opinie af.

    Kiera Winnie Whiterspoon | Haar toewijding tot het creëren van een betere wereld inspireert hem, maar stiekem vindt hij haar ook maar een nutjob. Er kan wel geschaafd worden aan de manier waarop ze actie onderneemt, maar hij kan ook inzien dat er een goede intentie achter zit.

    Samuel Carlos Diaz | Again: nutjob of potentieel interessant en aangenaam persoon? Onduidelijk in Atticus' ogen.

    Alexandro Cruz Diaz | Atticus heeft een beter gevoel bij de jongste Diaz dan bij het oudere exemplaar. Hij kan er niet meteen een vinger op plaatsen, maar naar zijn mening komt Alexandro oprechter over.

    Cain henry Douglas Richfield | Atticus doesn't really trust the guy, dus zal hij ook geen moeite doen om hem te leren kennen. Hun gedeelde liefde voor motoren kan hier echter gemakkelijk verandering in brengen.

    Champaign Johnson | Nutjob, waarschijnlijk de grootste van de groep, in his opinion. Al bij hun eerste ontmoeting weet hij dat hij naar zijn intuïtie moet luisteren en deze zegt vechten of vluchten asap.

    Kyla Descoteaux | I'll message you!


    kindness is never a burden.

    Ik doe mijn best morgen Sal af te werken.

    @ Gelus: Texas Hold 'em for sure :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yay I am excited! 😄 ik probeer binnenkort ook een impressie lijstje te maken hehe c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Calix Cunningham ——— impressies (zeer kort omschreven omdat ik echt ben uitgegaan van een eerste indruk)

    ——— Alexandro Cruz Diaz // nice conversation partner — pleasant
    ——— Atticus Hopper // intimidating (because look at that man) — nice conversation partner (about their families) — trainingpartner
    ——— Cain Henry Douglas Richfield // confusing (doesn't know how to read him) — if (when) he finds out about his crime: dead
    ——— Champaign Johnson // scary — strange (because what the fuck is wrong with her)
    ——— Fiona Casterwill // hot damn — intimidating (because of her intelligence) — makes him think about his sister
    ——— Freya DeLuna // hot — interesting — nice conversation partner
    ——— Kiera Winnie Whiterspoon // breakable — doesn't get the reason she's in jail — innocent
    ——— Kyla Descoteaux // hot — intimidating (because of her intelligence)
    ——— Nyla Taylor // doesn't know she's telling lies or not — intimidating (because of her tattoos)
    ——— Raven Edgard // likes his black humor — strange
    ——— Sahar Maryam Qadir // confusing (doesn't know how to read her) — strange
    ——— Salvatore Bertollini // arrogant — intimidating (because of his intelligence) — small (needs to look down on him)
    ——— Samuel Carlos Diaz // doesn't get the reason he killed his parent (beause it's his parents) — strange



    Wel ik kan je niet tegenspreken :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @Gelus, dat kan wat ongemakkelijk worden ja :'D ik denk ook dat Atticus en Raven het best wel met elkaar zouden moeten kunnen vinden, tot Raven achter Atticus' crime komt. Ik weet niet of hij daar zo vergevingsgezind op is, terwijl hij weet hoe dat mensen kapot kan maken :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind alle impressies heel interessant :Y) maar ik ga er zelf geen opschrijven, gewoon zien wat het in de RPG geeft, als dat ok is (:


    Mhm?

    Van mij mag het speeltopic best vroeger open (: Als iedereen klaar is en daarmee akkoord gaat natuurlijk!


    Mhm?

    Van mij ook! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Van mij ook ^^ ik heb hier zin in!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.