• Goed, mijn moeder heeft het geweldige idee bedacht om iets met z'n drietjes te doen. Moeder, zus en ik. Zo'n meidending. Nou, helemaal leuk, maar nu hebben we geen idee wat. Mijn zusje en ik zijn namelijk totaal tegenovergesteld van elkaar. Dus of we moeten iets gaan doen wat de ander totaal niet leuk vind, wat mij voor nu de enige optie lijkt, maar uiteindelijk gaat dat vast niet werken. Dan voelen de twee die het wel leuk vinden zich opgejaagd door de ander en dat is niet de bedoeling hahaha.

    Iemand een idee?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga wel eens high tea'en met m'n zus en m'n moeder. Misschien is dat iets?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Bedoel je op het niveau van een spelletjesavond en wat dingetjes,
    of op de manier van zwembad, kampeerweekend, restaurant?

    Ik heb nu meteen wat voorbeelden gegeven, weet niet of je er iets aan heb (;


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    High Tea is dus al geen optie. Mijn zusje heeft een hekel aan alles wat met gezamenlijk eten te maken heeft. Zij is namelijk het type die in korte tijd gewoon alles op eet en dan gaat. Want waarom zou een uur doen over een tosti die je in vijf minuten weg hebt? Restaurants, high tea, lunchen, e.d vallen dus allemaal af.

    En de bedoeling is dat we er echt op uit gaan. Dat kan voor een middagje of een dagje, maar niet langer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wat mijn moeder en ik graag doe:
    - high tea
    - lekker uit eten
    - naar de welness (kunt n bikini dag nemen)
    - naar de bios ladies night
    - een dagje shoppen
    - dagje weg ergens heen (denk aan musea en stad bekijken)
    - thuis spelletjes doen
    - thuis films kijken met een pot thee en lekkere dingen
    - thuis gezichtsmaskers opdoen
    - wandelen

    [ bericht aangepast op 9 feb 2018 - 14:07 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik was een tijdje geleden met m'n moeder met zo'n stoomtreintje tussen Hoorn, Medemblik en Enkhuizen gereisd, daar waren we wel een kort dagje mee zoet, maar het was heel leuk. Wel echt zo'n familieuitje, dus er waren veel jonge kinderen en gezinnen en opa's en oma's en zo, maar ik vond het heel gezellig. (:

    Of een dagje Amsterdam, of zo. Daar zijn zoveel dingen dat er vast wel iets is voor iedereen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Karten is zeker een aanrader. Maar ik heb geen idee of dat passend is voor zo'n dagje uit met z'n drieën.

    Zwembad, park, een sport(midget golf ofzo), museum/monument(of natuurlijk iets anders) bezoeken, sauna, bioscoop, shoppen, bowlen, schaatsen, lazer gamen, een ding als Jump XL (een soort hal met super veel springdimgen enzo. Miss een beetje kinderachtig, maar daar komen ook genoeg volwassenen).

    Verder weet ik ook niet zo snel iets

    [ bericht aangepast op 9 feb 2018 - 14:32 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    IrishNialler schreef:
    wat mijn moeder en ik graag doe:
    - high tea
    - lekker uit eten
    - naar de welness (kunt n bikini dag nemen)
    - naar de bios ladies night
    - een dagje shoppen
    - dagje weg ergens heen (denk aan musea en stad bekijken)
    - thuis spelletjes doen
    - thuis films kijken met een pot thee en lekkere dingen
    - thuis gezichtsmaskers opdoen
    - wandelen


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik denk gelijk aan een dagje wellness, dat is echt leuk en ontspannen (:


    El Diablo.

    Dierentuin?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kun je niet twee dingen na elkaar doen die niet te veel tijd innemen? Bv dat je eerst iets doet wat zij leuk vindt en daarna iets wat jij wel tof vindt? En anders denk ik dat spelletjes avonden, of filmavonden wel vrij neutraal zijn? Of naar een pretpark is ook altijd tof vind ik c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.