• Heee lieve Q'ers

    Na een paar jaar staat van dienst, stapt de laatste van de 3 M's nu ook op als bemiddelaar. Ads callde het al in het nieuwstopic over onze nieuwe kleur - i liked the blue better anyway haha. Ik vond het een leuke periode en een fijne functie en ik hoop dat ik iets hebben kunnen betekenen voor jullie. Door mijn drukke leventje zal ik hier waarschijnlijk niet zo vaak zijn, maar hoop zeker nog eens langs te komen.

    Okay, even om met een goed gevoel afscheid te nemen -en voor een leuke trip down memory lane, want ik heb een kutdag gehad: wat is je favoriete/gekste/beste/enige herinnering aan mij? I'll try to return the favour


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ahhh jammer, maar heel begrijpelijk! Thanks voor al je werk als bemiddelaar! Poeh ik ken je niet heel goed maar vond je gewoon altijd heel gezellig op het forum en gewoon een super sterke persoonlijkheid, dat is me vooral aan je bijgebleven. You rock. c:


    The truth is out there.

    Margot! Ik heb dan wel nooit gebruik gemaakt van bemiddelaars (en gelukkig ook nooit nodig gehad *klopt het af*), maar ik vind je een fantastisch persoon!
    Heb het ook superleuk gevonden je een aantal keren te hebben gemeet en samen naar Questival te zijn gegaan met de trein! *O*

    You. Are. Amazing! (banana)

    En ik wens je heel veel succes in je (drukke) leven. (heart2)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dit heel jammer.
    Je was een geweldige bemiddelaar en hebt zeker veel voor de site en de functie specifiek betekent!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het heel tof hoe veel tijd en liefde je in ons hebt gestoken als bemiddelaar. Ook al ben je nu weer user zal ik dat niet snel vergeten.
    Je bent een topper !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Einzelganger schreef:
    Ahhh jammer, maar heel begrijpelijk! Thanks voor al je werk als bemiddelaar! Poeh ik ken je niet heel goed maar vond je gewoon altijd heel gezellig op het forum en gewoon een super sterke persoonlijkheid, dat is me vooral aan je bijgebleven. You rock. c:


    Ahh dat is lief. Ik herinner me vooral je coole foto's in het Post een foto van jezelf topic. Je hebt een hele leuke stijl!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Fielding schreef:
    Margot! Ik heb dan wel nooit gebruik gemaakt van bemiddelaars (en gelukkig ook nooit nodig gehad *klopt het af*), maar ik vind je een fantastisch persoon!
    Heb het ook superleuk gevonden je een aantal keren te hebben gemeet en samen naar Questival te zijn gegaan met de trein! *O*

    You. Are. Amazing! (banana)

    En ik wens je heel veel succes in je (drukke) leven. (heart2)


    Yo Yo,

    Ik herinner me inderdaad ook een paar gezellige meetings en ik vond het super om je accordeon te zien spelen! Je bent al tijden een aanwezige, sympathieke user die altijd in is voor een babbeltje, en dat bewonderde ik enorm.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Awh jammer ):
    Ik herinner me vooral dat altijd dingen netjes verwoordde en je professioneel opstelde, maar toch toegankelijk bleef (:


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Ik vind dit heel jammer.
    Je was een geweldige bemiddelaar en hebt zeker veel voor de site en de functie specifiek betekent!(:


    Thanks voor je lieve woorden Jarne. Jouw herinner ik me natuurlijk vooral van je moderatorschap, je grappige posts en je grote voorliefde voor Studio 100!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    TrippaSnippa schreef:
    Ik vind het heel tof hoe veel tijd en liefde je in ons hebt gestoken als bemiddelaar. Ook al ben je nu weer user zal ik dat niet snel vergeten.
    Je bent een topper !


    Bedankt Rick! Ik vergeet nooit Nikki's feestje en de kutlichtjes in Purmerend - en de hoed die je toen op had :)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Bedankt Rick! Ik vergeet nooit Nikki's feestje en de kutlichtjes in Purmerend - en de hoed die je toen op had :)


    Haha o ja die lichtjes.

    Maar jammer, Marge! Al zag ik het al wel een tijdje aankomen want ik had al een paar keer gespiekt of je überhaupt nog bemiddelaar was. :'P
    Mijn beste herinneringen zijn toch vooral onze super awesome meespeelverhalen van een eeuwigheid geleden met onze snode plannetjes op MSN en ik baal er nog steeds van dat we sommige nooit hebben kunnen afmaken. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    We gaan je missen Margot!
    Bedankt voor alles (:


    It's never gonna happen, Guys.

    wow marge dit komt best aan trust and believe, je bent echt een amazing en tof persoon. volgens mij ook iemand van de crew met wie ik beter overweg kon dus nja big shocker (ook keek ik ook met regelmaat of je naampje nog blauw was)
    ik denk dat ik je best herinner aan je bombass outfits in het ootd-topic, en aan de Q late night spelletjes. anyways ily bedankt voor alles, je bent echt een toffe peer en have fun in je verdere leventje XXXX ads

    [ bericht aangepast op 27 juni 2018 - 15:44 ]


    Heaven is a place that we all have

    Bedankt voor je inzet als bemiddelaar, Margot! De dag dat jij bemiddelaar werd is mijn favoriete herinnering aan jou, omdat ik op jou had gestemd. (A)


    Ik wil een tuin vol egels

    Croweater schreef:
    (...)

    Haha o ja die lichtjes.

    Maar jammer, Marge! Al zag ik het al wel een tijdje aankomen want ik had al een paar keer gespiekt of je überhaupt nog bemiddelaar was. :'P
    Mijn beste herinneringen zijn toch vooral onze super awesome meespeelverhalen van een eeuwigheid geleden met onze snode plannetjes op MSN en ik baal er nog steeds van dat we sommige nooit hebben kunnen afmaken. D:


    Ja, het zat er wel aan te komen haha. Dat zijn inderdaad heel goede herinneringen, en heel leuk om terug te lezen vooral. Onze meetings waren ook hoogtepunten (cool)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rhyme schreef:
    We gaan je missen Margot!
    Bedankt voor alles (:


    Ik jullie ook! Blij met en trots op jullie _O_


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.