• De titel zegt genoeg neem ik aan ^^

    Ik was de laatste


    chaos makes the muse

    Jij bent altijd zo vrolijk en enthousiast! Echt super om jou op Q te zien rondhangen ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je lijkt me een heel wijs en volwassen persoon. Maar ik denk ook dat je met jou goed kunt lachen en dat je erg gezellig bent. (:

    Ik vind jou usarname heel leuk


    i wanna die with you once or twice.

    Ik vind je profiel er heel mooi uitzien!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahh Britt, ik vind het zo leuk je eindelijk op Snapchat te hebben. ^^ Je bent een heel erg leuk en knap persoon. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je bent altijd super leuk en gezellig!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jouw humor is echt on point!

    Je bent altijd super aardig, en ik vind het altijd leuk om met jou gezellig in de chat te kletsen en spelletjes te doen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Woeh Anniek, stiekem mis ik toch wel je vorige username c;
    Je bent een ontzettend gezellig persoon ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ugh, ik wil er ook én schattig/mooi én volwassen uitzien, zoals jij. Je hebt daar gewoon echt een gave in!


    Mhm?

    Jij bent ontzettend aardig en het is leuk om met je te rpgen!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jouw profielfoto en profiel zijn echt WOW! Daarnaast lijk je me een heel betrouwbaar persoon.

    Frederick, jij bent ontzettend gezellig en my god, jij hebt zo'n knap koppie eh!
    Moeten snel een keer gaan meeten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, je bent super super lief. Ik vind het altijd leuk om met jou, en de vaste chat-Squad weer gezellig te kletsen of spelletjes doen, en je bent altijd heel behulpzaam en meedenkend. Toppertje!
    En je bent natuurlijk de alleswetende altijd-actieve Q-veteraan (;


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik praat niet met je, maar wow, eigenlijk zou ik dat wel moeten doen want je lijkt me echt een leuk en aardig persoon ✨


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."