• We are all born crazy. Some of us remain that way.



    Ergens in de bossen in Canada ligt het Bluehill Asylum. Velen weten niet van het bestaan af, slechts de meest gestoorde cirminelen komen hier terecht. In het Asylum is niets wat het lijkt. De patiënten leven ieder in hun eigen wereld, en de artsen lijken dingen te verbergen. Op een koude winterdag wordt er een lading nieuwe patiënten geleverd, die ieder hun eigen complexe verhaal hebben. En als enkele van hen een plan beramen te ontsnappen, worden de dingen pas echt ingewikkeld.


    HET ASYLUM
    Bluehill ligt diep in de bossen van Canada, en te voet de bewoonde wereld bereiken is zo goed als onmogelijk. Het is 54 kilometer naar de dichtstbijzijnde stad, en 25 naar het dichtstbijzijnde dorp. Bluehill heeft 3 afdelingen : blauw, rood en geel. Blauw is voor de patienten die enkel een gevaar vormen voor zichzelf, maar geen gevaar vormen voor anderen. Geel is voor de patienten die zowel een gevaar voor zichzelf als voor anderen vormen. Rood is voor de meest gevaarlijke patienten, levensgevaarlijke mensen met ernstige problemen. Iedere afdeling heeft een eigen vleugel, met eigen buitenplaats en eetzaal. De therapieruimtes zijn gemeenschappelijk, en elke patient heeft er 1 per week. Ook de bibiliotheek, de fitnessruimte en de bezoeksruimte is gemeenschappelijk. Blauw mag eens per week bezoek ontvangen, zonder toezicht. Geel mag eens per week bezoek ontvangen met toezicht en Rood mag helemaal geen contact hebben met de buitenwereld, Blauw en Geel mogen tussen 12 en 5 hun cel in en uit naar de gemeenschappelijke ruimtes, Rood mag echter maar 1 maal per dag hun cel uit onder streng toezicht.

    REGELS
    - De algemene regels van Q.
    - Max. 3 personages per persoon.
    - Ik open topics, tenzij anders gevraagd.
    - 16+ in PB
    - Heel veel plezier!

    LIJSTJE
    Naam / Leeftijd / Geslacht / Innerlijk / Uiterlijk / Geschiedenis & reden van opsluiting / Extra

    ROLLEN

    Sprouse / Felicia Florence Rodriguez / Eliza Gonzales / Rood
    Sombre / Keith Jonathan Bennet / Bill Skarsgard / Rood

    claims
    Burgess - Vrouw
    _iridescent - Vrouw
    Dare - Man

    Cabello
    Riciardo

    [ bericht aangepast op 14 feb 2018 - 20:12 ]


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Of Dylan O Brien... HELP

    [ bericht aangepast op 23 feb 2018 - 22:25 ]


    - thank you for existing -



    - thank you for existing -

    Ik wil mijn rol uiterlijk woensdag droppen. Maar ik ben wel nog excited voor deze RPG. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    GUYS, help nou even met een keuze! Er is volgensmij wel meer vraag naar een mannelijke rol dan vrouwelijk, dus! Dylan O' Brien of Holland Roden?


    - thank you for existing -

    I'm a sucker for Dylan. :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een jongen? :o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    keep it alive :') guysss, finish the roles


    - thank you for existing -

    @AdoreDelano, ja sure!

    Als iedereen heeft ingevuld maak ik een praattopic :)


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Ik laat mijn reservering vallen — want ik heb eerlijk gezegd weinig vertrouwen in de voortgang in deze RPG (excuses daarvoor).



    - thank you for existing -

    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 19:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BOYD LUCIUS QUINN

    ««« Life just sucks when all you know is the bottom. »»»

    NAAM:
    Boyd Lucius Quinn

    Boyd: Blond
    Lucius: Light
    Quinn: Wise


    LEEFTIJD:
    24, maart 4, Pisces


    GESLACHT:
    Mannelijk


    ««« It's not your choice, there's no escaping it. »»»




    PERSOONLIJKHEID:
    ◆Loyal
    ◆Brave
    ◆Curious
    ◆Impulsive
    ◆Defiant
    ◆Clever

    ◆Independent
    ◆Protective
    ◆Coping mechanism
    ◆Mysterious

    UITLEG:
    Boyd is al vanaf jongs af aan chronisch depressief en heeft last van bordeline, dus zijn karakter is nogal ingewikkeld. Voor de buitenwereld is het moeilijk te geloven dat Boyd er al een aantal zelfmoordpogingen op heeft zitten en zal hem een lieve, rustig jongen noemen, die erg sociaal is en aardig is. Dit is dan ook een onderdeel van Boyd. Hij heeft enkel vaak een storing in zijn hoofd, waardoor hij deze kenmerken verliest. Zichzelf verliest. Dit gebeurd al zolang hij zich kan herinneren en hij weet ook dat er nooit een einde aan zal komen. Boyd heeft zichzelf dan ook al opgegeven en wacht op het moment dat zijn naaste dit ook doen.











    ««« We're still so young and desperate for attention. »»»

    UITERLIJK:
    Lucky Blue Smith

    ◆ Lengte • 1 meter 85
    ◆ Figuur • Slungelig, geen graatje vet, redelijk gespierd.
    ◆ Haar • Wit, warrig.
    ◆ Wenkbrauwen. • Donker, dik.
    ◆ Oogkleur • Licht blauw, Ijsachtig.
    ◆ Lippen • Vol. licht van kleur.
    ◆ Kenmerken • Armen en benen zitten onder de littekens.
    ◆ Kledingstijl • Casual.
    ◆ Accessoires • Draagt altijd ringen en een ketting met hieraan de verlovingsring van zijn overleden vriendin.

    ««« There's nothing glorious in dying. Anyone can do it. »»»






    BIOGRAFIE:
    ◆Moeder: Liza Catharina Quinn, 46
    ◆Vader: James Marcel Quinn, 49
    ◆Zus: Willow Aubrey Quinn, 21
    ◆Tweelingbroer: Ethan Marcus Quinn, 24

    Boyd is opgegroeid in een doodnormaal Canadees gezin. Twee liefhebbende ouders, een jongere zus en een tweelingbroer. Al vanaf jonge leeftijd heeft Boyds een chronische depressie. Al vanaf zijn 12de wordt hij regelmatig opgenomen door pogingen tot zelfmoord, Zo ook nu weer. Door het toezicht waar Boyd onder stond, is de laatste poging mislukt en is hij meteen na een ziekenhuis opnamen naar Bluehill Asylum gebracht, waar hij nu al een paar maanden zit en geen vooruitzicht heeft om er snel weer uit te komen. Boyd zat oorspronkelijk op de blauwe afdeling, omdat zijn ziekte hem enkel een gevaar voor zichzelf maakt. Enkel is hij snel over geplaatst naar de Gele afdeling, omdat hij ook een gevaar voor het personeel bleek te zijn. Boyd weigert zijn medicijnen in te nemen en kan doordraaien op momenten dat mensen hem voor zichzelf proberen te beschermen, waardoor hij hen aanvalt, omdat hij helemaal niet geholpen wilt worden. Niet op de manier die hem geboden wordt tenminste.


    EXTRA:
    LIKES
    ◆Fotografie
    ◆Gitaarspelen
    ◆Thee
    ◆Scherpe voorwerpen
    DISLIKES
    ◆Mensen
    ◆Het leven

    AFDELING:
    Is van Blauw naar Geel gegaan, omdat hij een gevaar bleek te vormen voor het personeel.

    SEKSUALITEIT:
    Boyd is totaal niet bezig met de liefde, maar kwa seks heeft hij met geen enkel gender problemen.


    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''