• Altijd haalde ik mijn foto's van google af. Mega easy: googlen, images, op gewenste foto klikken, vergroten en link kopiëren. Maar NU AL heeft google besloten dat het van copyrights houdt en mag niemand zomaar meer een foto nemen. Dus nu kan ik geen foto meer vergroten en de link kopiëren en als ik gewoon op een foto klik, dan zal die naar de pagina van het ding gaan.
    Hoe in hemelsnaam moet ik anders die link kopiëren om foto's op Q te plakken, of foto's in een (groeps)chat op FB te zetten?
    -Ik bedenk me net: klikken op share en dan kopieer link. Maar werkt dat ook voor die bovenstaande dingen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik gebruik altijd rechtermuisklik en dan 'afbeelding openen in nieuw tabblad'. Dat werkt bij mij op Google.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik gebruik altijd rechtermuisklik en dan 'afbeelding openen in nieuw tabblad'. Dat werkt bij mij op Google.


    oh ja! Thanks!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Desnoods kun je een screenshot maken en het dan bewerken in paint oid (:


    And then we'll see it.