• Hellow Quizletters
    Door omstandigheden kan ik een poosje niet naar school en dus heb ik in de afgelopen 1,5 week al zo’n dozijn boeken gelezen
    Nu heb ik ook een bol.com kadookaart en ben ik op zoek naar leuke boeken om die aan uit te geven
    Waar houd ik van;
    -dikke boeken
    -fantasy
    -young adult
    -historische romans

    Ken je een andere goede site of verkoop jezelf toevallig boeken? Dan mag je die natuurlijk ook aanbieden!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De groene bloem trilogie! Past bij drie van je vier voorkeuren en echt steengoed


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nou eh, mijne: dik, fantasy, YA én een historische setting :'D. Al meen ik me te herinneren dat ik deel 1 een keer naar je gestuurd heb :'P

    Ik vond Ithana erg goed, van Dianne Arentsen, en ook Kristallen hart, het eerste deel van Drakenijs van Cocky van Dijk. Dat waren mijn twee favorieten van vorig jaar. ^^ Allebei 'historische' fantasy YA c;

    En verder ben ik dol op Tunnels-serie van Roderick Gordon en Brian Williams. Echt een must have. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alle boeken van Cassandra Clare.
    Ik ben op dit moment bezig met Shiver van Maggie Stiefvater dat is ook een aanrader (en is ook een trilogie van).
    De boeken van Sarah J Maas wil ik ook graag lezen, daar heb ik ook goede reviews over gelezen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    AItair schreef:
    De groene bloem trilogie! Past bij drie van je vier voorkeuren en echt steengoed


    Dit ja. Echt waanzinnig goede boeken!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    De engelenmaker van Stefan Brijs!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De kronieken van Kvothe, door Patrick Rothfuss. Fantasy boeken, en dik. ZE ZIJN GEWELDIG


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    The Summoner trilogie misschien? Wat ik er zelf al van gelezen heb vond ik wel interessant (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    The Throne of Glass serie van Sarah Maas raad ik echt aan! Lekker veel fantasie en actie. En met enorm veel (leuke) twisten


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Kiss of Deception van Mary Pearson vond ik ontzettend goed!


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Phos schreef:
    De engelenmaker van Stefan Brijs!


    Voor Engelse boeken raad ik book depository aan. Die zijn vrij cheap om vanuit engeland te komen, maar het duurt dan wel een week of 2/3 voordat je ze hebt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Starters en Enders van Lissa Price!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    (Herlees) Harry Potter!


    And then we'll see it.

    Je kan eens op boekenkraam kijken. Daar hebben ze heel vaak acties, De boeken zijn “Lichtbeschadigd” of tweedehands, maar ik heb er nog weinig van gemerkt. (Behalve de prijs ^^)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb een lijstje. :Y)

    Weet niet of het echt je ding is, maar je houdt van dikke boeken staat er. Dus misschien :'DD


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben nu zelf klont aan het lezen van Maxim Februari, dat is wel een aanrader (:


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef