• Goed, ik moet dus een zelfportret natekenen voor tekenen. Maar ik kan het dus niet. Gewoon écht niet. Ik krijg mijn wenkbrauwen niet eens goed :’)
    Iemand tips? Help :’)

    Dit is de foto die ik ga natekenen:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 16:44 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Kalkeer het? :')
    Hang je foto tegen het raam en kalkeer de grote lijnen. Doe daarna gewoon je best.
    Deed ik ook altijd als ik geen zin had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    Kalkeer het? :')
    Hang je foto tegen het raam en kalkeer de grote lijnen. Doe daarna gewoon je best.
    Deed ik ook altijd als ik geen zin had.

    Same :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Je kan ook op Pinterest o.i.d. 'Drawing for beginners' opzoeken of het specifieke deel dat je wil doen en dan komen er vak wel handige plaatjes met tips naar boven drijven ^^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 17:29 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat tekeningen vaak goed maakt, zijn kennis over anatomie, lichtinval, schaduwen en techniek. Dit vergt oefening! Je zou al deze dingen kunnen beoefenen!'


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Een raster helpt ook erg goed voor verhoudingen ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Een raster helpt ook erg goed voor verhoudingen ^^

    Wat bedoel je precies met een raster?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Wat bedoel je precies met een raster?


    Dat zijn zeg maar hokjes zoals je ze ook in je wiskundeschrift hebt, maar die dan over je foto heen tekenen. Zo kun je makkelijker de verhoudingen op je tekening bepalen als je daar ook een raster op tekent


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    (...)

    Dat zijn zeg maar hokjes zoals je ze ook in je wiskundeschrift hebt, maar die dan over je foto heen tekenen. Zo kun je makkelijker de verhoudingen op je tekening bepalen als je daar ook een raster op tekent

    Goed idee, bedankt ^)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~