• Mother
    (noun) muhth—er
    1. one person who does the work of twenty, for free
    2. a person with the ability to detect a lie, hear the smallest noises and see out of the back of their head
    3. see also: chef, cleaner, detective, driver, event planner, friend, nurse, saint, seamstres, teacher



    Wieh — I'm so excited. Het afgelopen jaar hebben mijn moeder, zusje en ik behoorlijk veel meegemaakt — mijn moeder was een rots in de branding en iedere dag opnieuw stond ik versteld van al haar energie en kracht. Hierdoor wilden mijn zusje en ik haar al langer een grote verrassing geven en dan wel door haar mee te nemen op vakantie.
    Waarom? Vanwege al het nare, verdrietige gedoe van de afgelopen jaren, is het inmiddels drie jaar geleden dat mijn moeder op vakantie is gegaan en ze verdient het echt als geen ander om even te genieten en rusten.

    Nu is het plan werkelijkheid geworden: ik heb zojuist een vakantie geboekt naar een all inclusive resort in Alanya, Turkije — waar we in mei acht dagen gaan vertoeven met z'n drietjes.

    Vanmiddag gaan mijn zusje en ik het nieuws aan mijn moeder vertellen en ik ben zó ontzettend benieuwd naar haar reactie.
    Wanneer heb jij je moeder voor het laatste verrast?


    •

    Ontzettend lief en mooi gebaar! Ik wens jullie heel veel plezier in Turkije!


    We were the forever that didn't last

    Ik word helemaal blij van al jullie lieve reacties — dit doet me echt heel erg goed, dank jullie wel allemaal. <3

    Update
    Nadat mijn moeder thuis kwam heeft mijn zusje haar een kaart geschreven, waar we een (sentimenteel) verhaaltje op hadden geschreven over de afgelopen periode en wat ze voor ons betekent. Daaronder vertelden we dat ze alvast moest gaan nadenken over wat ze mee wilde nemen in haar koffer, omdat we in mei acht dagen naar Turkije gaan. Ze werd er helemaal stil van en kon het in eerste instantie niet geloven, maar ze vindt het echt óntzettend leuk en heeft er nu al ontzettend veel zin in — ze begon al meteen boeken op te noemen die ze in die week wil lezen, haha.


    •

    Dare schreef:
    Ik word helemaal blij van al jullie lieve reacties — dit doet me echt heel erg goed, dank jullie wel allemaal. <3

    Update
    Nadat mijn moeder thuis kwam heeft mijn zusje haar een kaart geschreven, waar we een (sentimenteel) verhaaltje op hadden geschreven over de afgelopen periode en wat ze voor ons betekent. Daaronder vertelden we dat ze alvast moest gaan nadenken over wat ze mee wilde nemen in haar koffer, omdat we in mei acht dagen naar Turkije gaan. Ze werd er helemaal stil van en kon het in eerste instantie niet geloven, maar ze vindt het echt óntzettend leuk en heeft er nu al ontzettend veel zin in — ze begon al meteen boeken op te noemen die ze in die week wil lezen, haha.


    N'awh wat lief ^^ jullie zijn echt schatten!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jullie moeder boft maar met twee van die lieve dochters! Ze zal er echt heel erg van genieten!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dare schreef:
    Ik word helemaal blij van al jullie lieve reacties — dit doet me echt heel erg goed, dank jullie wel allemaal. <3

    Update
    Nadat mijn moeder thuis kwam heeft mijn zusje haar een kaart geschreven, waar we een (sentimenteel) verhaaltje op hadden geschreven over de afgelopen periode en wat ze voor ons betekent. Daaronder vertelden we dat ze alvast moest gaan nadenken over wat ze mee wilde nemen in haar koffer, omdat we in mei acht dagen naar Turkije gaan. Ze werd er helemaal stil van en kon het in eerste instantie niet geloven, maar ze vindt het echt óntzettend leuk en heeft er nu al ontzettend veel zin in — ze begon al meteen boeken op te noemen die ze in die week wil lezen, haha.


    Aw, wat leuk om te horen dat het zo goed viel. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nawh, wat lief van jullie!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ristridin schreef:
    Ah, dat is zo lief!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.