• "De Dag van het Fantastische Boek is een literair festival in Amsterdam. Het vindt plaats op 14 april 2018 in Tolhuistuin. Als enige in zijn soort focust de Dag van het Fantastische Boek zich op de genres fantasy, sciencefiction en horror."

    Ik ben er twee jaar geleden geweest en het is heel tof. De hele middag zijn er workshops, panels en lezingen over (fantasy)schrijven. Dit jaar ga ik dus weer. :Y)
    Misschien is het leuk om er met een groepje van Q heen te gaan. ^^

    Het programma wordt nog bekendgemaakt, dat zal ik hier ook delen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh dat klinkt heel tof! Ik woon helaas niet in de buurt ):


    We were the forever that didn't last

    Ohhhh klinkt heel gaaf! Maybe i'll go too ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ohhhh klinkt heel gaaf! Maybe i'll go too ^^

    Jaa echt wat voor jou. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omni schreef:
    Oeh dat klinkt heel tof! Ik woon helaas niet in de buurt ):

    Aww jammer


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lijkt me super gaaf, ik ga erover na denken (:


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Het programma is nog niet helemaal bekend, maar er staan hier al wel wat items. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ziet er al leuk uit! Ben benieuwd naar de rest!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Volgens mij is het programma nu klaar. Ik heb gisteren een kaartje gekocht. ^^
    De workshops over het vinden van een uitgever gaan volgens mij wel hard (daar moet je je voor inschrijven) dus als mensen daarheen willen, zou ik daar niet te lang mee wachten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn er mensen die gaan? Wil niet alleen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha ik dus maar ik ga niet naar die uitgeefworkshops die voor anderen hier waarschijnlijk juist wel heel handig zijn. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jij moet stand-staan toch? Dan loop je niet rond neem ik aan xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Jij moet stand-staan toch? Dan loop je niet rond neem ik aan xD

    Nee hoor! Ik mag mijn boeken dumpen en verder ben ik gewoon deelnemer. Ik heb alleen een uurtje dat ik meedoe met een mass signing, ik geloof tussen vier en vijf ofzo?


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Nee hoor! Ik mag mijn boeken dumpen en verder ben ik gewoon deelnemer. Ik heb alleen een uurtje dat ik meedoe met een mass signing, ik geloof tussen vier en vijf ofzo?


    Ohhhh dan heb ik dat totaal verkeerd begrepen! Nou als m'n voet het red wil ik wel mee maarja.. Weet ik niet zeker dat is het lastige


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ohhhh dan heb ik dat totaal verkeerd begrepen! Nou als m'n voet het red wil ik wel mee maarja.. Weet ik niet zeker dat is het lastige

    Je kan vast nog op het laatste moment kaartjes kopen. Ik zou alleen wel al inschrijven voor de workshops dus, daarvoor hoef je alleen je naam op te geven en dat kun je altijd nog annuleren. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Je kan vast nog op het laatste moment kaartjes kopen. Ik zou alleen wel al inschrijven voor de workshops dus, daarvoor hoef je alleen je naam op te geven en dat kun je altijd nog annuleren. :Y)


    Hbe me alleen ingeschreven voor opsturen naar uitgeverij, want volgens mij is dat verder de enige waarvoor je je moet aanmelden, de rest zie ik wel haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.