• Hai, nu ik columnist ben, zijn me een paar dingen opgevallen bij de columns, dus heb ik een aantal suggesties hierover:

    - Het zou misschien fijn zijn als je een column ook kudo's kon geven.
    - Bij een column kunnen reageren op een reactie (zoals bij andere creaties) lijkt me ook wel handig.
    - Ik heb gemerkt dat je een column ook niet in de spotlight kunt zetten (of ik heb iets gemist, kan ook altijd XD) en ik denk dat het wel fijn zou zijn als dat ook mogelijk was.

    Nu, een column staat al vast op de voorpagina, dus die kudo's en die spot zijn misschien niet zo 'eerlijk', maar columns staan nogal beneden en soms wil ik mijn column net iets meer aandacht geven dan dat. En het is ook altijd fijn om te zien hoeveel mensen je column waarderen zonder een reactie achter te laten.

    Met welke suggestie zijn jullie het eens?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb in de poll per ongeluk de verkeerde optie aangeklikt, maar ik wou even zeggen dat ik dit stuk voor stuk goede ideeën vind.


    26 - 02 - '16

    Dat eerste staat normaal al op de lijst. De andere twee weet ik niet maar anders komen ze er wel bij, want het zijn goede ideeën. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat mijn collega hierboven zegt, haha. Verder ben ik het eens met ze alle drie. 🤓


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kan zeggen dat alles gelinkt zal zijn aan hetzelfde 'probleem'. Columns staan niet in dezelfde soort 'tabel' als de meeste andere creaties (die staan sinds een tijdje allemaal samen ipv alle creaties apart gecodeerd). Maar we hebben gehoord dat Rutger de tabel met alles zoals stories, quizzen,... gaat uitbreiden met de columns (staat ook in onze werking uitgeschreven normaal gezien). Want dan is het mogelijk om kudo's te geven. Maar ik neem aan dat alle andere dingen dan ook wel (automatisch of door het extra in te stellen) mogelijk zijn. =)

    Dit staat op Rutger zijn to-do, maar hij momenteel staan er nog eerst andere dingen op het programma. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury