• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 11:17 ]

    Deze week veel gereageerd onder actieve topocs, maar verder niet zoveel. Volgende week komt de uitslag van cotm en ik doe mee. Vet benieuwd (hoera)


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Gisteren mn allereerste RPG stukje geschreven.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    En ik heb me toch uitgeschreven voor die rpg, waha. Een andere is toch net leuker denk ik.. wel jammer, hij leek zo leuk! En nu effetjes aan school werken.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik weet niet meer of het deze week was dat ik m'n hele profiel + naam + sig heb veranderd naar een Arctic Monkeys themed iets

    Voor de rest heb ik een RPG geopend, voor andere RPG's geschreven en ehmm... dat was het?


    I just caught the wave in your eyes

    Goh, ik ben voor het eerst in een paar weken weer online.... oepsie.. en wanneer kom ik weer online? De week voor de examens.. ah ja..
    ik heb deze week dus weer naar hartelust proberen te schrijven aan mijn harry potter verhalen... en ik moet ergens eens beginnen aan die berg hoofdstukken die gelezen moeten worden ^^


    There are no strangers in your life, only friends you haven't met yet...

    *O* De winnaar van week 21; Shibui! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!

    Gefeliciteerd!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Bedankt!


    -

    You're welcome ^^

    TaeTae schreef:
    You're welcome ^^


    Je wordt bedankt, nu heb ik dat lied van Moana in mijn hoofd :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Je wordt bedankt, nu heb ik dat lied van Moana in mijn hoofd :'D

    You're welcome :Y)

    Yo vandaag toch nog 3.000 woorden geschreven. Soms heb je van de dagen. *O*

    De hele dag gedichten lezen, gedichten aan het schrijven, forums aan het bekijken en reageren , politieke discussies houden xD


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Vandaag al de hele dag actief op het forum, gisteren username + profiel compleet veranderd.


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben een beetje in de maak-nieuwe-onzin-topicjes-aan-modus. En ik merk dat het forum nu sowieso al gezellig actief is (:
    Gisteravond samen met wat gezellige mensjes een Chat-Squad gehouden, was eigenlijk al best lang geleden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.