• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 11:17 ]

    Velen op Quizlet zullen mij niet (meer) kennen. Wat bedoel je hier mee, Iris? Wel, laat mij mijzelf even verduidelijken. Rond het jaar 2012 was ik erg actief op Quizlet. Zo schreef ik zelf vele verhalen, bouwde ik hechte vriendschappen op en las ik tientallen verhalen tegelijk. Een tijd waar ik met een brede glimlach aan terug kan én wil denken. Helaas, kreeg ik het een jaar later, 2013/2014, erg druk waardoor ik weinig tijd overhield om even actief te blijven op Quizlet. Dagen, weken en soms maanden vlogen voorbij waarin ik mijzelf geen rust en tijd gunde om opnieuw mijn account onder handen te nemen en mijn liefde voor lezen en schrijven op Quizlet voort te zetten. Tot mijn grote spijt veranderden maanden uiteindelijk in jaren en Quizlet verschuilde zich in mijn geheugen. In 2017 stootte ik per ongeluk opnieuw op de website van Quizlet en werd ik bedolven onder de emoties. Was ik Quizlet ooit compleet vergeten? Nee. Nooit. Desondanks ben ik in de afgelopen jaren niet in de gelegenheid geweest om al mijn activiteiten op Quizlet op te pakken.

    Op het moment dat ik in 2017 opnieuw per ongeluk op de website van Quizlet stootte, besloot ik dat ik het toch opnieuw moest proberen. Opnieuw moest inloggen, opnieuw mijn profiel onderhanden moest nemen en opnieuw mijn activiteiten moest opstarten. Helaas was dit gemakkelijker gedacht dan gedaan en ik verloor al gauw mijn motivatie toen ik ontdekte dat al mijn vrienden, waarmee ik 5 jaar geleden vriendschappen had opgebouwd, Quizlet hadden verlaten. Desondanks heb ik nooit volledig opgegeven.
    Zo ben ik vorig jaar opnieuw, op regelmatige basis, verhalen gaan lezen en heb ik alweer tientallen abbonomenten afgesloten.
    Op dit moment probeer ik tenminste dagelijks in te loggen op Quizlet, waarmee ik hoop mijn motivatie terug te vinden om 00o zelf opnieuw verhalen te gaan schrijven.

    Het schrijven van verhalen vond ik namelijk fantastisch. Ik kon mijn fantasieën de vrije loop laten en mensen vermaken en informeren met mijn gedachtegang en schrijfstijl. Oh, hoe ik de oude tijden mis. Zonder dat iemand hiervan op de hoogte is, ben ik zelf aan het proberen om opnieuw een verhaal te schrijven, maar het vinden van een doorslaggevende motivatie blijft een probleem.

    Dit heeft voornamelijk te maken met het geringe aantal contacten dat ik heb. 5 jaar geleden maakte ik dagelijks een praatje, maar tegenwoordig lukt het mij niet meer, hoe graag ik zelf ook zou willen. Voor mijn gevoel ben ik namelijk verstoft op Quizlet.



    Zo. Nu zijn jullie allen op de hoogte van mijn Quizlet carrière. Om even kort samen te vatten wat ik op het moment op dagelijkse basis probeer te volbrengen:
    - In te loggen
    - Het opzoeken van interessante verhalen
    - Het lezen van interessante verhalen
    - Motivatie vinden voor het schrijven van een eigen nieuw verhaal


    Okay, toedels.
    Liefs, Iris.

    Ik vind dit persoonlijk een leuk Topic.
    Op deze wijze is het aantrekkelijker om actief te blijven, wanneer je leest dat jij niet de enige bent in het ondernemen van acties op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 16:11 ]


    “Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

    ^ Leuk dat je weer actief bent. Welkom!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    (typing) yes yes yes, weer een deeltje van Vlinder-story erbij ^^
    also lekker rondneuzen hier op Q :)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    CloserToTheEdge schreef:
    Velen op Quizlet zullen mij niet (meer) kennen. Wat bedoel je hier mee, Iris? Wel, laat mij mijzelf even verduidelijken. Rond het jaar 2012 was ik erg actief op Quizlet. Zo schreef ik zelf vele verhalen, bouwde ik hechte vriendschappen op en las ik tientallen verhalen tegelijk. Een tijd waar ik met een brede glimlach aan terug kan én wil denken. Helaas, kreeg ik het een jaar later, 2013/2014, erg druk waardoor ik weinig tijd overhield om even actief te blijven op Quizlet. Dagen, weken en soms maanden vlogen voorbij waarin ik mijzelf geen rust en tijd gunde om opnieuw mijn account onder handen te nemen en mijn liefde voor lezen en schrijven op Quizlet voort te zetten. Tot mijn grote spijt veranderden maanden uiteindelijk in jaren en Quizlet verschuilde zich in mijn geheugen. In 2017 stootte ik per ongeluk opnieuw op de website van Quizlet en werd ik bedolven onder de emoties. Was ik Quizlet ooit compleet vergeten? Nee. Nooit. Desondanks ben ik in de afgelopen jaren niet in de gelegenheid geweest om al mijn activiteiten op Quizlet op te pakken.

    Op het moment dat ik in 2017 opnieuw per ongeluk op de website van Quizlet stootte, besloot ik dat ik het toch opnieuw moest proberen. Opnieuw moest inloggen, opnieuw mijn profiel onderhanden moest nemen en opnieuw mijn activiteiten moest opstarten. Helaas was dit gemakkelijker gedacht dan gedaan en ik verloor al gauw mijn motivatie toen ik ontdekte dat al mijn vrienden, waarmee ik 5 jaar geleden vriendschappen had opgebouwd, Quizlet hadden verlaten. Desondanks heb ik nooit volledig opgegeven.
    Zo ben ik vorig jaar opnieuw, op regelmatige basis, verhalen gaan lezen en heb ik alweer tientallen abbonomenten afgesloten.
    Op dit moment probeer ik tenminste dagelijks in te loggen op Quizlet, waarmee ik hoop mijn motivatie terug te vinden om 00o zelf opnieuw verhalen te gaan schrijven.

    Het schrijven van verhalen vond ik namelijk fantastisch. Ik kon mijn fantasieën de vrije loop laten en mensen vermaken en informeren met mijn gedachtegang en schrijfstijl. Oh, hoe ik de oude tijden mis. Zonder dat iemand hiervan op de hoogte is, ben ik zelf aan het proberen om opnieuw een verhaal te schrijven, maar het vinden van een doorslaggevende motivatie blijft een probleem.

    Dit heeft voornamelijk te maken met het geringe aantal contacten dat ik heb. 5 jaar geleden maakte ik dagelijks een praatje, maar tegenwoordig lukt het mij niet meer, hoe graag ik zelf ook zou willen. Voor mijn gevoel ben ik namelijk verstoft op Quizlet.



    Zo. Nu zijn jullie allen op de hoogte van mijn Quizlet carrière. Om even kort samen te vatten wat ik op het moment op dagelijkse basis probeer te volbrengen:
    - In te loggen
    - Het opzoeken van interessante verhalen
    - Het lezen van interessante verhalen
    - Motivatie vinden voor het schrijven van een eigen nieuw verhaal


    Okay, toedels.
    Liefs, Iris.

    Ik vind dit persoonlijk een leuk Topic.
    Op deze wijze is het aantrekkelijker om actief te blijven, wanneer je leest dat jij niet de enige bent in het ondernemen van acties op Quizlet.

    Welkom terug dan! *O*

    Ik ben ook weer teruggekomen en ben nu bezig met SOTM.
    Ook weer voor een RPG ingeschreven c:


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    *O* De winnaar van week 18; JamesBarnes! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!

    Zoveel reacties, super leuk! ^^

    Mijn vakantie doorbrengen in een hangmat :Y)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Mijn vakantie doorbrengen in een hangmat :Y)

    Is ook belangrijk met dit weer :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    aarsvogel schreef:
    Mijn vakantie doorbrengen in een hangmat :Y)

    Oh wat heerlijk! Ik wil ook een hangmat :'D

    Ik heb weer een beetje op forum gezeten, maar ga zo weer verder aan Frans huiswerk. Ik wil ook gwn naar buiten :(


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb een hoofdstuk online gegooid, en verder geniet ik van het weer (nerd)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik check de laatste tijd steeds meer 'actieve topics' en heb deze week wat topics binnengewandeld (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb een stukje aan mijn verhaal geschreven, als in, nu 2 hoofdstukken klaarliggen bij bèta en nog een bijna klaar :D


    Never look back, unless it is to see how far you've come.

    PeraIta schreef:
    Ik check de laatste tijd steeds meer 'actieve topics' en heb deze week wat topics binnengewandeld (:


    Zeker ja! Heerlijk om weer wat activiteit op het forum te zien!

    Ik heb deze week een klein beetje geschreven (vanuit mijn hangmat, hehe) en straks nog maarwat schrijven.
    En ik bedenk me nu opeens dat ik ook nog rpg moet posten, dat zo maar even doen (A)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.