• Ik wilde daarjuist een nieuwe pasfoto instellen, maar de foto werkt niet. Ik kan ze wel uploaden, maar naast mijn profiel staat dan zo’n wit vakje met mijn username in. Ik gebruik de mobiele versie, dus ik weet niet of het daaraan ligt. Ik kan het straks/morgen ook wel eens op mijn laptop proberen, maar via de mobiele versie zou wel handiger zijn.

    Kan iemand mij helpen?


    <3

    Is het misschien een ander bestandtype dan een jpg? En anders is het bestand misschien te groot?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Via je telefoon werkt het op een of andere manier niet — daar had ik enkele maanden terug ook last van.
    Via je computer // laptop werkt het wel.


    Ik zal het straks dan eens op mijn laptop proberen. Hopelijk lukt het dan wel (:


    <3

    Ik had dit zelf ook.
    Mijn oplossing was wel ietwat amateuristisch, maar nu werkt het ten minste!

    Ik heb het een aantal keer opgelost door de foto naar mezelf te sturen en opnieuw op te slaan. (Soms werkt dat omdat je dan op een andere code zit ofzo)

    Een keer werkte dit ook niet en heb ik het van mijn iPad naar telefoon (destkop>mobiele versie) gestuurd, en via mijn telefoon werkte het wel.

    Dus ja, heel amateuristisch opgelost, maar het werkt, dus mij hoor je niet meer klagen. Ik zou het op een van die twee manieren proberen, en anders even verder frutselen. Of wachten tot iemand een nuttig antwoord geeft...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat ze hier boven zeggen is bij mij juist andersom, alleen op mijn telefoon werkt het. (cat)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Update: ik heb het met mijn laptop gedaan (beter laat dan nooit) en toen werkte het wel (fish)


    <3

    Nice dat het op de computer wel werkt, maar tbh vind ik nog steeds dat er iets aan moet gebeuren. Misschien is dit niet het meest belangrijke ding dat gefixt moet worden, maar het werkt niet en dat zou wel moeten.
    (Daarnaast zou ik ook graag zien dat ik andere bestandstypen dan .jpg kan uploaden, maar daar gaat het nu niet over.)

    Ik vind het wel echt een hele leuke profielfoto tho!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterrennacht schreef:
    Nice dat het op de computer wel werkt, maar tbh vind ik nog steeds dat er iets aan moet gebeuren. Misschien is dit niet het meest belangrijke ding dat gefixt moet worden, maar het werkt niet en dat zou wel moeten.
    (Daarnaast zou ik ook graag zien dat ik andere bestandstypen dan .jpg kan uploaden, maar daar gaat het nu niet over.)

    Ik vind het wel echt een hele leuke profielfoto tho!

    Ahh dankje (:
    Ja, vroeger werkte het wel. Dit is de eerste keer dat ik mijn profielfoto niet met mijn gsm kan uploaden.


    <3