• Ik wil even iets kwijt dat ik vanochtend een bericht kreeg van een man waar ik bevriend mee was. Ik kende hem al meer dan een jaar. Via de screenshots heeft hij gezegd dat hij niet meer verder met me wilt gaan omdat ik hem telkens pijn doet en anders ben de laatste tijd. Ik weet zelf ook niet hoe ik hem iedere keer kwetst, maar telkens als ik met hem app of spreek heb ik het gevoel dat ik moet uitkijken wat ik zeg, omdat hij me dan kwalijk neemt of gekwetst voelt. Ik hoop hem gewoon weer te zien, want hij had gevoelens voor me en hij is de enige bijzondere man die ik ben tegengekomen.

    Wat vervelend zeg, klinkt als een hele nare situatie! Goed dat je je hart lucht.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat is vervelend. :/ Misschien hem eerst wat ruimte geven en dat jij wat tijd voor jezelf neemt en daarna eens samen een gesprek aangaan?


    Ik wil een tuin vol egels

    GrohI schreef:
    Wat vervelend zeg, klinkt als een hele nare situatie! Goed dat je je hart lucht.


    Jep. Ik wou het even kwijt.

    Rubin schreef:
    Dat is vervelend. :/ Misschien hem eerst wat ruimte geven en dat jij wat tijd voor jezelf neemt en daarna eens samen een gesprek aangaan?


    Ik was al van plan om hem voorlopig met lust te laten. Hij klonk via de whatsapp ook erg teleurgesteld en gekwetst.

    Wat rot voor je ):

    Chilton schreef:
    Wat rot voor je ):


    ja :C
    heb nog screenshots daarvoor

    Hij zegt dus dat je hem kwetst zonder je uit te leggen op wat voor manier? Dat klinkt best wel manipulerend...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eldr schreef:



    ❤❤❤❤❤

    Zal ik de screenshots sturen?

    Eledhel schreef:
    Hij zegt dus dat je hem kwetst zonder je uit te leggen op wat voor manier? Dat klinkt best wel manipulerend...

    This + je zegt dat je het gevoel hebt elke keer op te moeten passen met wat je zegt, omdat hij die woorden als 't ware tegen je gebruikt. Het lijkt mij niet echt één van de leukste dingen. Persoonlijk zou ik ermee kappen.
          Is het niet gewoon beter er met hem over te praten? Ik weet verder ook niet hoe oud je bent, maar je zal wel meerdere mannen tegenkomen waar je een klik mee hebt en die je woorden dan niet tegen je gebruiken.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2018 - 12:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.