• ... mijn broek.

    Ja, je leest het juist. Mijn broek is gescheurd. =(
    Vandaag moest ik voor mijn werk een presentatie geven in de buurt. Dus ik reserveer een fiets van het werk en ga er heen. Wat ik niet had voorspeld, is dat ik mijn broek ging scheuren aan het zadel van de leenfiets van mijn werk. D:
    Gelukkig was het aan de binnenkant van mijn 'kruis'. Je moest al goed opletten en naar mijn poep staren indien je het wilde zien. Maar alsnog, mijn broek is kapot...

    Ik heb een haat-relatie met broeken. Ik heb er altijd te weinig, dus de broeken die ik draag, draag ik super intensief. Dus verslijten ze ook snel helaas.
    Maar het wordt dus tijd om nieuwe jeansbroeken te kopen. Ook al is de lente net gestart en wordt het weldra rokjesweer: ik moet ook fatsoenlijke jeans hebben voor het werk want in een korte broek/short kan ik niet komen opdagen. Maar dus, nu komt de hamvraag:

    Waar kopen jullie je jeans?
    Ik zoek enkele leuke merken. Aangezien ik voltijds werk en de rest van mijn tijd in sportkledij rond breng, moeten de jeans professioneel blijven. Dus gaten en rafeling zijn not done. Hebben jullie leuke merken (of winkels) voor me?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Te herkenbaar dit (':
    Tbh draag ik vooral de broeken van mijn moeder met een riem haha, want die zijn tenminste lang genoeg (alleen wel veel te breed)


    obsessive rage

    Ik ben al voor broeken van only/vero moda online aan het kijken. C&A zal ik later deze week eens gaan doen.

    Voorheen haalde ik mijn broeken altijd bij New Look, maar daar moet ik helemaal voor naar Antwerpen en ik vind de winkels zelf er op achteruit gegaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Necessity schreef:
    Dat is wel echt het meest verschrikkelijke wat je kan gebeuren zeg! :c

    Ik haal mijn broeken eigenlijk altijd bij de Primark. Ze zijn goedkoop en hebben de perfecte pasvorm voor me (wat op de een of andere manier echt letterlijk alle andere broeken, hoe duur ook, niet hebben).


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik heb mijn broeken vaak gewoon van de C&A xD 👍🏻


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Ik heb nu 4 lange broeken besteld online. Volgende week kan ik ze passen. En het zijn er 3 van Only. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb nu 4 lange broeken besteld online. Volgende week kan ik ze passen. En het zijn er 3 van Only. *O*


    He wat toevallig, vanavond heb ik er net 3 gekocht en een komt nog via de post (moest apart besteld worden)


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Ik heb nu 4 lange broeken besteld online. Volgende week kan ik ze passen. En het zijn er 3 van Only. *O*


    Ik vind Only echt het beste merk! Ik weet niet of dat aan mijn lichaamsbouw ligt, maar ik vind dat die echt goed zitten en altijd direct passen. Bij alle andere merken moet ik er twintig proberen voordat ze goed genoeg aanvoelen of me mooi staan. Only is altijd direct raak!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 22:29 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Abatutu schreef:
    (...)

    He wat toevallig, vanavond heb ik er net 3 gekocht en een komt nog via de post (moest apart besteld worden)

    Dat is echt toevallig! =P

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik vind Only echt het beste merk! Ik weet niet of dat aan mijn lichaamsbouw ligt, maar ik vind dat die echt goed zitten en altijd direct passen. Bij alle andere merken moet ik er twintig proberen voordat ze goed genoeg aanvoelen of me mooi staan. Only is altijd direct raak!

    Ik hoop dat dat voor mij ook geldt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er is zo'n Nederlands-Duits zaakje bij mij in de buurt en daar had ik niet al te lang geleden twee nette zwarte broeken gekocht.
    Omdat ik nou eenmaal de kortste benen heb van iedereen die ik ken, zijn broeken soms voor mij te lang, terwijl ze wel lang genoeg zijn voor m'n moeder.
    Af en toe leen ik wel een broek van m'n moeder though.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Deze week waren de broeken aangekomen. Eentje hebben ze niet geleverd. Maar ze waren allemaal eigenlijk niet goed. Ik had er 2 met bloemetjes besteld en die vond mijn vriend echt niet mooi. Dus al vind ik ze wel mooi, dan draag ik ze nog niet, onbewust. Dus retour. En de rest was echt twijfelachtig van kleur enzo, dus ook retour. Viel tegen.

    Vandaag had ik een dagje verlof van het werk, dus naar het winkelcentrum! Ik ben superblij! Ik heb een broek van Only gekocht en een broek uit de C&A. En ik moest echt aan dit topic denken omdat die broeken hier wel best vaak genoemd werden. Bedankt voor de tips!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik koop bijna al mijn broeken bij Pull&Bear want die passen perfect (andere zijn altijd te groot).
    + ze zijn niet duur

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 22:24 ]


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    -

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 22:24 ]


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Ik ben echt grooooot fan van de broeken van de Didi! Ik heb ze in stretch en non-stretch/normaal/zoiets. Ze hebben daar ook meerdere kleuren en ze zijn iets van 50 euro of zo. Ik heb er like- 3, en ik ben er nog steeds super blij mee!


    What’s tasty in Busan?