• Hooi, zaterdag ga ik een dagje met mama naar Utrecht. Nu ben ik niet onbekend in Utrecht, maar er is een verschil tussen het vinden van je weg terug naar het station, en het weten waar de leukste plekjes zijn. Dus bij deze beroep ik mij op de Utrechtse Q'ers onder ons. Ik ben namelijk op zoek naar een tweedehandskledingwinkel en een goed/leuk/lekker restaurant om te eten. Ik kan die dingen natuurlijk wel googlen, maar persoonlijke ervaringen zijn veel beter dan tripadvisor. Voor de rest denk ik dat we gewoon de stad in trekken, lekker gaan shoppen en zien dat we vanzelf op leuke winkeltjes stuiten. Buiten dat zijn andere tips ook nog altijd welkom!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zaterdag schijnt heel mooi te zijn qua weer, dus doe een boottocht! Ik heb dat zelf al twee keer gedaan in Utrecht en dat is harstikke leuk. En dat kan ook naast het shoppen en eten. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik weet niet echt waar de tweedehands winkels zitten helaas. Bedoel voor eten avond of lunch?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    Ik weet niet echt waar de tweedehands winkels zitten helaas. Bedoel voor eten avond of lunch?


    We zullen er tijdens de lunch gaan, maar we willen denk ik wel graag warm eten, dus dineren. Dan nemen we broodjes mee voor in de trein terug.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    We zullen er tijdens de lunch gaan, maar we willen denk ik wel graag warm eten, dus dineren. Dan nemen we broodjes mee voor in de trein terug.

    Ik vind de Beurs heel leuk om te eten. Zit op het Neude, dus ik weet niet of je dat misschien te 'touristisch' vind. Of anders de Markt?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    De grote boekenwinkel (Broese) is ook erg leuk!


    And then we'll see it.

    Er zit een episode in utrecht. Super nice voor tweedehands kleding. c:


    The truth is out there.

    Ik weet dat bij de Dom Toren in het centrum in de buurt, een gracht is.
    Als je die gracht volgt, komt je van hetzelfde bedrijf meer dan 6 tweedehands winkels tegen.
    ééntje is met antiek, de ander met boeken, meubels, kleding etc.

    Ik weet alleen niet hoe het heet.

    Edit: Er staat gewoon met grote blauwe letters Kringloop Winkel.
    Het is in de Oudegracht.

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 17:39 ]

    Qua eten zou ik lekker aan de gracht gaan zitten, en als het kan, met lekker weer, buiten zitten! Heel gezellig.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ScribbleTheFox schreef:
    Ik weet dat bij de Dom Toren in het centrum in de buurt, een gracht is.
    Als je die gracht volgt, komt je van hetzelfde bedrijf meer dan 6 tweedehands winkels tegen.
    ééntje is met antiek, de ander met boeken, meubels, kleding etc.

    Ik weet alleen niet hoe het heet.

    Edit: Er staat gewoon met grote blauwe letters Kringloop Winkel.
    Het is in de Oudegracht.


    Das “De Arm”, maar dan loop je echt wel een eindje inderdaad. Als je de gracht afloopt bij Broese dan moet je die helemaal aflopen en zitten ze inderdaad tegenover elkaar...

    Verder als je van steak en spareribs houdt: American Broadway die zit onder de Hema (aan de werf), of Toque Toque, tegenover de Hema!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ga naar de Grand Café Lebowski. Super gezellige koffietent/café/lunchroom met een hele unieke aankleding. Achterin staat een enorme, opgezette giraf. Heel bizar maar de sfeer is supertof. Mijn vrienden en ik komen er eigenlijk elke keer wanneer we afspreken.

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 12:10 ]


    ars moriendi