• Ja, die heb ik vandaag ontvangen. Mijn vriend had hem besteld via een speciale website. Hij is groen, gezellig en heeft bovenal een ANANAS! ;D



    Het is een ananasplant (krul)

    Hebben jullie recentelijk nog leuke aankopen gedaan? C:


    26 - 02 - '16

    Woah! Awesome! Ik wil ook zo'n plant. :0
    Mooie foto, btw!

    Die is leuk. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Chilton schreef:
    Woah! Awesome! Ik wil ook zo'n plant. :0
    Mooie foto, btw!


    Ze schijnen heel goed te zijn; zorgen voor extra zuurstof 's nachts en ze ruiken lekker. C:

    Dankjewel!


    Rubin schreef:
    Die is leuk. :'D


    Ja he? :W


    26 - 02 - '16

    Mijn vriend heeft er zo een voor mijn verjaardag besteld, vanuit Nederland. Maar toen de levertijden nogal begonnen uit te lopen, kwamen we erachter dat de winkel+webshop failliet is gegaan. Dus nu heb ik na 2 maanden nog altijd geen verjaardagscadeau. :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahaha, oh mijn god, dat is inderdaad de ultieme Quizlet plant, en de kat erbij maakt het alleen maar meer internetwaardig. Prachtig! (nerd)

    Mijn laatste aankopen waren wat nieuwe kleren en een kleinere koekenpan, en daar ben ik allemaal heel blij mee! Ik word altijd vreemd enthousiast van nieuw keukengerei, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scandal schreef:
    Mijn vriend heeft er zo een voor mijn verjaardag besteld, vanuit Nederland. Maar toen de levertijden nogal begonnen uit te lopen, kwamen we erachter dat de winkel+webshop failliet is gegaan. Dus nu heb ik na 2 maanden nog altijd geen verjaardagscadeau. :'D


    Nooo D:
    Weet je nog bij welke je hebt besteld? Ik had via Plantje.nl (die bezorgd ook in België onder Plantje.be)
    Wel jammer dat je dan nog geen verjaardagscadeau hebt :C

    Square schreef:
    Hahaha, oh mijn god, dat is inderdaad de ultieme Quizlet plant, en de kat erbij maakt het alleen maar meer internetwaardig. Prachtig! (nerd)

    Mijn laatste aankopen waren wat nieuwe kleren en een kleinere koekenpan, en daar ben ik allemaal heel blij mee! Ik word altijd vreemd enthousiast van nieuw keukengerei, haha.


    I know right? (cool)

    Nieuw keukengerei is altijd leuk C:
    Ik word daar ook altijd best wel blij van. Als ik naar de IKEA ga, wordt de keukenafdeling ook grondig onderzocht door mij c;



    Sorry voor de late reacties trouwens

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 16:32 ]


    26 - 02 - '16