• * Kuch Kuch*
    Lieve mensen hierzo :D,
    Aangezien er soms mensen zyn die een quiz willen beginnen maar geen leuke titel weten te verzinnen, of niet weten waar ze het over willen maken, ben ik hier graag om je te helpen. Ik zit namelyk barstensvol ideeën. Dus kom maar op mensen !! :D(cool)(typing)
    Ook voor achternamen of voornamen voor je quiz kan je hier terecht!

    Hiervoor kun je dus ook terecht bij FakkingBitch en THndALlover. ;)

    XxX Rose (A)




    (bericht aangepast door een moderator)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    heeeeey dan zet ik hier ook maar wat neer!!!!!!

    ik zelf ben ook best slim en zit ook altijd vol met ideeën. als iemand hulp nodig heeft ik wil ook heel graag helpen.
    sommige uitkomsten heb ik bij:Jtje gemaakt omdat ze toen even niks wist. (a)


    xxxxx mij

    xD Heey FakkingBitch x)
    Hoeissyyy ? :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    heeeey


    RosexCindy

    goed hoor mj ook?
    ik d8 ik zet maar wat bij jou neer iedereen zet iets leuks bij jou neer dus doe ik het ook maar xD






    xxxx

    xD

    Dat heet nou spam.(A)
    Maar, verder, zal ik jou (en de mijne (A) Ik heb ook vaak mensen geholpen (A)) naam bij het bericht erbij zetten? Dat is handiger, veel mensen lezen hetheletopic neit. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    xD (typing) (lol) En dan gaan ze zelf een topic openen met de vraag of iemand ze wil helpen -_- Terwyl ze dat hier ook kunnen vragen zonder een onnodige topic te openen -____-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben radeloos op zoek naar meisjes namen kan je me helpen?

    Wat voor een naam zoek je? Vaak helpt het karakter ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jaa hoor ;)
    Samantha, Kirstin, Rose x) [Die niet joh:P], Jennefer, Jennifer, Lesly, Charmaine, Beritan, Kim, Fleur, Britt, Bianca, Delara, Jazzmine, Jasmin, Cathy, Cherry, Jessica, Denise, Laura
    Nog meer namen nodig?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    charissa, Kate , Jasmin, Jasmijn , Moon , Savannah , Alyssa , Ilana , Jouanita , Tessa , tanja , Ramona , Karin , Claire , Cassie , Jenny , Dunya , Desie , yolinda , Melissa , Lisanne , Evianne , Natachia , Linda , Willemijn , Deandra , Roxanna , Oxanna , Kim , Kimberly , Anna , Anne , Annemiek , Anke , Kirsten , Kirsty , Annemarieke , Janna , Janya , Alyssa , Ashley , Rieleë

    en toen was ik even leeg. ben een paar klassen langs geweest van me school

    Sam

    die kwam opeens

    Nathalie, Alison, Jessy, Jessie, Arlette, Roxy, Roxanne, Rosa, Fatime, Fatima, Tulin, Ulriche, Cindy[ NIET DOEN!], Zeelia, Salihan, Ana, Emma, Felicia, Rene, Christine, Christina, Soraya, Saima, Seyma, Beau, Lysanne, & Samira tenslotte :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whaha, jullie zijn erg. xD Ik ben toch heeeeul wat beter in verhaallijnen. xD Namen ben ik zelf ook echt slecht in. O.O


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    xD Nou.. Of je beter bent dan ikke in verhaallynen betwyfel ik nog ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eey maar nou wil ik wel weten of LouisJe een naam heeft gekozen of nie -_-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jenna , Isis , Leona , Rihanna , Iza , Izabel , Elize , Els , Cindy , Veronique , Marela , Rachel , Rachelle , Rachella , Mariëlla , Silvana , Stephani ,l Steffie , Patricia , Ismay , Liz , Lizzy , Zoë , Amy , Sharon , Carmen , Debbie , Maxime , Marloes , Jolien , Jing , Nanethe , Lara , Delara , Lindy , Amber , Nienke , Joyce , Mara