• RAGE Nou ik probeer dus een autotheorie cursusdag in te plannen op 1dagscursus.nl, maar what the actually F.....

    Aanvang: 06:00 uur


    Zes uur 's ochtends.. ZES UUR S'OCHTENDS?!!!!!!!

    How am I even supposed to get there that early!!!!??? no train or bus drives at fucking 5 o'clock!!!!!! Het is niet alsof ik de auto kan pakken WANT IK HEB DUS NOG GEEN RIJBEWIJS!!!!!

    Zijn er meer mensen die die cursus ook hebben gedaan? En moest dat echt zo vroeg? Help...

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 17:16 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Holy shit, Ik vraag me echt af wat hier de reden voor is :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Pardon? Dat is absurd. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Huh wat. Dat is wel heel vroeg. Bedoeling ze niet per ongelijk 6 u 's avonds? :'D

    Mijn zusje had dit ook om 7u 's ochtends... Volgens mij was dat alleen de aanvang, maar ik weet ook niet precies hoe laat ze echt begonnen


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Huh? Dat is echt heel apart...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Holymoly, dat is echt gestoord. :0

    Doordat ik een spoedcursus theorie volgde, werd gelukkig mijn theorie-examen ingepland door de rijschool zelf. Ik had dus ook vervoer naar het CBR via de rijschool en pas om 2 uur was mijn examen.
    Maar 6 uur 's ochtends lijkt me echt niet normaal vroeg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wauw


    26 - 02 - '16

    Oke dus ik ben niet de enige die dat gestoord vindt :') gelukkig! Ik weet ook niet hoe ik er dan in godsnaam moet komen hoor bwhahaha dikke doei, zoek wel een andere cursusaanbieder! Genoeg vissen in de zee lijkt me


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Een vriendin van me begon ook om 7 uur met zo'n eendagscursus, dus het is normaal ben ik bang )':


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Doe normaal, dan pik je met je slaapdronken kop toch ook helemaal niks op nog. :')


    ars moriendi

    Tbh denk ik dat dit soort van die cursussen zijn die in een dag je hele hoofd volstampen met alle theorie, vervolgens je meteen het examen laten maken en dan heb je hem gehaald púúr op je korte termijngeheugen.
    Ik wil niet met een belerend vingertje wijzen: koop gewoon een theorieboek met cd/dvd waarmee je kan leren. Zo leer je alle regels op je lange termijn en kun je ze toepassen in het verkeer terwijl je lest en haal je ook gewoon je praktijkexamen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Volgens mij is het de bedoeling dat het wel heel vroeg is ja, maar ik dacht dat het rond 7 uur zou zijn. 6 uur is wel heel erg vroeg.


    Life is a beautiful struggle

    Het klopt inderdaad dat het zo vroeg is mijn zus heeft dat destijds ook gedaan, dat komt omdat ze in 1 dag alle stof er door moeten halen en dan aan het eind vaak een proeftoets doen, zo ben je wel de hele dag kwijt. Meerdere aanbieders zullen dit doen denk ik.


    The truth is out there.

    Wauw das vroeg! Beter leveren ze dan een ochtend koffie :')


    Seasons will change, but I shall remain