• Na al jaren Apocalyptic als username te hebben, leek het me leuk een keertje te veranderen.

    Eden's Gate is de cultgroep in Far Cry 5 die zich voorbereidt op het naderende einde van de wereld. Nog steeds gelinkt met de Apocalypse dus eigenlijk, haha. Mijn nieuwe matching avatar is the Father Joseph Seed himself. Ik vind Far Cry 5 een prachtige game (GOTY material) en vind de villains in deze Far Cry (de familie Seed) wederom waanzinnig goed. Ook je medestanders zijn allemaal leuke personages.




    Kennen jullie Far Cry 5 of andere Far Cry's uit de serie? Hebben jullie het gespeeld? Hoe vonden jullie het? En wat vonden jullie van de Seed family?

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2018 - 15:54 ]


    ars moriendi

    Dat spel lijkt me zo gaaf he


    26 - 02 - '16

    Ja dat spel is zoooo geweldig.

    Nice username!

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 15:57 ]


    Life is a beautiful struggle

    Aaaa, ik wil het ook spelen!! Ik weerhoud me alleen ervan om "dure games" te halen totdat ik een nieuwe videokaart kan kopen (en mijn backlog aan games uitgespeeld heb, eh...)

    Wel heb ik alles tot en met 3 gespeeld. De serie vind ik echt leuk, een beetje cru uiteraard, maar nice!


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Aaaa, ik wil het ook spelen!! Ik weerhoud me alleen ervan om "dure games" te halen totdat ik een nieuwe videokaart kan kopen (en mijn backlog aan games uitgespeeld heb, eh...)

    Wel heb ik alles tot en met 3 gespeeld. De serie vind ik echt leuk, een beetje cru uiteraard, maar nice!

    Tis een heerlijke serie met de beste villains. 3 was altijd mijn favoriet, maar met het afronden van 5 heeft deze game toch echt de eerste plek ingenomen haha. Ga hem zeker halen zodra je de kans krijgt! You won't be disappointed. (:


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Tis een heerlijke serie met de beste villains. 3 was altijd mijn favoriet, maar met het afronden van 5 heeft deze game toch echt de eerste plek ingenomen haha. Ga hem zeker halen zodra je de kans krijgt! You won't be disappointed. (:


    Oh, nice! Deze vakantie zal ik dan wel helemaal blut zijn, maar dat is het waard :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.