• Avicii, één van de beroemdste dj's ter wereld, is overleden. Dat meldt zijn zaakwaarnemer. Het lichaam van de artiest werd vandaag gevonden in Muscat, de hoofdstad van Oman. Verdere details zijn nog niet bekendgemaakt. Avicii is de artiestennaam van de in Zweden geboren Tim Bergling.
    bron

    Ik wilde hier toch een topic over maken, gezien Avicii dit zeker verdient en ik hoogst waarschijnlijk niet de enige ben die hierover aangeslagen is. Éen ding kan ik wel van mijn bucketlist afhalen en dat is ooit Avicci live te zien, helaas. Het was veel te vroeg voor hem en voor ons om hem te missen in de music business.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja, ongelooflijk. Ik krijg nog steeds rillingen als ik het lees.


    We were the forever that didn't last

    Ik kan het nog steeds niet geloven. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eergisteren toen het nieuws uit kwam; hadden ze de normale slam mix marathon afgebroken voor een tribute aan Avicii, waar ze hem de Micheal Jackson noemde van de dance wereld. Iets wat hij ook wel verdient. c; Hele mooie woorden, vond ik.

    Er komt nog een nieuw album van Avicii, bron. & Ik hoop dat de familie toestemt in de toekomst. Als een soort afsluiter voor alles en dat hij in deze laatste nummers niet voor niks al zijn bloed, zweet & tranen in geworpen heeft.

    Wat zijn jullie favoriete nummers van Avicii? c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Giel schreef:
    Eergisteren toen het nieuws uit kwam; hadden ze de normale slam mix marathon afgebroken voor een tribute aan Avicii, waar ze hem de Micheal Jackson noemde van de dance wereld. Iets wat hij ook wel verdient. c; Hele mooie woorden, vond ik.

    Er komt nog een nieuw album van Avicii, bron. & Ik hoop dat de familie toestemt in de toekomst. Als een soort afsluiter voor alles en dat hij in deze laatste nummers niet voor niks al zijn bloed, zweet & tranen in geworpen heeft.

    Wat zijn jullie favoriete nummers van Avicii? c;


    Ik luister nu Without You weer (heb tranen in mijn ogen) dus ik denk wel dat dat mijn favoriet is.
    Hij was echt super goed, heb net zijn docu gezien op netflix. Dan kijk je wel even anders naar de muziek wereld.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind dit trouwens wel een heel mooi bedacht eerbetoon aan Avicii. 😊

    https://www.ad.nl/utrecht/middeleeuwse-avicii-vanaf-de-dom-gaat-de-hele-wereld-over~a1379b14/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe gaan jullie er mee om als een artiest overlijd? Ik ben nog steeds geschokt en denk er nog steeds aan.
    Heb ook al een tribute van Martin Garrix en Armin van Buuren gezien daar krijg je toch echt een brok in je keel van. :s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus